Gå till innehåll

Online Turnering


Klubbturnering eller Västerviksturnering?  

20 medlemmar har röstat

  1. 1. Klubbturnering eller Västerviksturnering?

    • Västerviks turnering
    • Klubb turnering
    • Båda delarna


Recommended Posts

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Turneringen för ALLA västervikare online så hade jag tänkt mej Prima nätverket... (klubb turneringen tänkte jag att mjukis kanske ville anordna upp) ;)

Sajter som tillhör prima är ju tex. Expekt,parbet mfl

 

Visst att alla kanske inte sitter o lirar på samma sida men att överföra en nätt summa för att lira en turnering eller så kan väl de flesta tänka sig.. :)

 

Buy-in till turneringen för samtliga västervikare tänkte jag skulle vara $10!

Tycker det är en ganska så lätt summa..

Jag kommer inom de närmsta dagarna att lägga upp turneringen på Private borden på prima,men själva turnering har ja tänkt mej att den ska äga rum i början av nästa månad. Det mest troliga blir att turneringen kommer köras en söndag.

Jag kommer givetvis att lägga ut ett meddelande här innan samt en ledtråd till vikket lösenord som ska användas.. :)

 

Lösenordet kommer va lätt att lösa för alla västervikare iaf =)

 

Så det e bara att hålla utkik i denna tråden !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Expekt har sagt att dom kan tänka sej att gå in med en summa pengar till en onlineturnering för klubbmedlemmar. Detta skulle ju vara extra intressant eftersom potten höjs en aning. Har inte fått någon summa av dom, min kontakt på expekt är på semester nu oxå (varför ska man ha semester!!) men jag ska kolla upp detta så snart jag kan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter kanon både Vvik turnering och klubbturnering.

Man får väl aktivera sig på expekt igen då...

Spelar nu nästan enbart på Noble Poker då det finns många med konstig spelidé där... vilket underlättar för att vinna

 

 

Hehe underlättar att vinna var det.. :)

Gillade du inte fiskarna på prima eller ?? ;)

 

Jag kikade på datum alldeles nyss på prima.. O Det datumet som passar bäst just nu är 18 sept.

Ska kika igenom allt imorron så lägger jag upp turneringen på lördag !

O efter det är det bara att sprida ryktet till alla nätspelande västervikare :)

 

Nån som har ett tips på ett bra password som passar till västerviks temat ? skicka pm isf... Annars kommer jag hitta på ett alldeles eget

Och om ni vill ha lösenordet måste ni PM:a mig för att få det o sedan sprida de vidare via telefon/msn/mun-mot-mun/valfri metod..

Vill bara inte lägga ut det här för att försäkra att det blir en västervik only contest :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har skrivit $10 buy-in, tänkte ifall de fortfarande fanns v-vik lirare som låg o grinda på low stakes.. Men att $20 blir helt oki !

Då fastställer jag att $20 blir buy-in till turneringen !

 

Att bjuda in valdermarsvik låter som en skoj ide....

Kom på ett lösenord då Mjukis så skickar vi det till Christian (ordföranden i valdermarsvik) så får han sprida det vidare i sin klubb...

Angående datum så är det 18 september som gäller !

Spelar just nu lite homegames här så ja lägger upp det hela inatt.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån mer än jag som skulle vilja (bara vilja) dra iväg en liten fin insändare till vt angående online pokern och då samtidigt göra lite reklam för våran turnering nu :P

 

Pricepoolen bestämmer klienten när man skapar multitables.. När man däremot gör sitngo's så får man bestämma själv har ja för mej om !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...