sherqs Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 När man går in på DVD filmer där så står det hyr DVD på vissa trots att Hyr DVD:na har en egen sektion. Som jag tolkar det så är det köpfilmer fast dem har "lånefilms fodral". Hur tolkar ni detta?: Vänligen observera att filmen är en Hyr-DVD och inte en Köp-DVD. Filmen är ny och har följdaktligen aldrig varit uthyrd. Fodral och skiva är märkt med Hyr-DVD i stället för Köp-DVD, men i övrigt är det identiska filmer. Det enda som kan skilja en Hyr-DVD från en Köp-DVD är att extramaterialet möjligtvis saknas. Vi har leverantörens tillstånd att sälja dessa. * RP - QoS * Citera
kydyl Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 Jag tolkar det som att det är filmer som var tänkta att hyras ut men som ingen uthyrare köpt. Alltså sitter grossisten/tillverkaren där med ett lager hyd DVD som ingen vill ha. Citera
ades_va Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 Jag skulle kunna scanna in kontrakten för köp- och hyrfilmer men jag vet inte om jag orkar Citera
Recommended Posts