MrXXXXX Postad 14 Mars , 2020 Rapport Postad 14 Mars , 2020 (redigerade) Hej alla glada pokerforumiter och välkomna Kort och gott om mig: 24 år gammal Stort intresse för träning (gym, löpning och lite korpen fotboll), aktier och premier league Jobbar som elektriker Har spelat poker i cirka 3 år med mediokra resultat från framförallt turneringar och även lite cash Hittade i december heads up borden på svs och har sedan dess enbart hängt på svs med fina resultat. Sålde alla fonder och aktier strax innan jul och har sedan dess väntat på rätt tillfälle att köpa in mig igen. I veckan i samband med en downswing på borden tog jag ut mestadels av rullen för att investera och vill därför bygga tillbaka med hjälp av en klassisk "bankroll challenge". Kommer starta min challenge med 30k och köra veckouppdateringar med förhoppningsvis några roliga/intressanta händer från borden. Redigerad 14 Mars , 2020 av MrXXXXX 3 Citera
ölkaka Postad 14 Mars , 2020 Rapport Postad 14 Mars , 2020 GLHF!! btw bilden på ditt resultat funkar inte Citera
magico Postad 15 Mars , 2020 Rapport Postad 15 Mars , 2020 Kul! Vilka nivåer körde du, och vilka ska du köra? Snygg timing att sälja av innan jul! Glgl Citera
Recommended Posts