Lassis Postad 4 Mars , 2020 Rapport Postad 4 Mars , 2020 (redigerade) Hej! Har trubbel med att min Internet Security McAfee konstant stänger av HM2. Nån mer som haft problem med det? Det funkade perfekt i 2år men numera så går det nån dag innan McAfee stänger av det och tar bort det. Edit: McAfee sätter HM2 i karantän... Redigerad 4 Mars , 2020 av Lassis Citera
ölkaka Postad 4 Mars , 2020 Rapport Postad 4 Mars , 2020 (redigerade) Man brukar ju kan ge undantag förra visa program i ett antivirusprogram. Nästa gång testa att Googla först Redigerad 4 Mars , 2020 av ölkaka Citera
Lassis Postad 4 Mars , 2020 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2020 (redigerade) 48 minuter sedan, säger ölkaka : Man brukar ju kan ge undantag förra visa program i ett antivirusprogram. Nästa gång testa att Googla först Har naturligtvis googlat först... Supporten på Mcafee fick hjälpa till i typ en timme för att få ordning på det, men varje gång jag uppdaterar sajten eller Hm2 så kommer programmet att se det som ett virus och låsa och stänga ner Hm2. Ett alternativ kan ju va att stänga av realtidsövervakning annars. Varenda exefil i Hm2, pokersajternas program och caption, fick läggas in Redigerad 4 Mars , 2020 av Lassis Citera
NoelIsFirst Postad 10 Januari , 2022 Rapport Postad 10 Januari , 2022 Ja, jag har också det problemet och jag vet inte hur jag ska lösa det. Jag ska hålla ett öga på ämnet och se om någon kan ge oss en lösning. Citera
ölkaka Postad 10 Januari , 2022 Rapport Postad 10 Januari , 2022 1 minut sedan, säger NoelIsFirst : Ja, jag har också det problemet och jag vet inte hur jag ska lösa det. Jag ska hålla ett öga på ämnet och se om någon kan ge oss en lösning. Den 2020-03-04 kl 13:42, säger ölkaka : Man brukar ju kan ge undantag förr visa program i ett antivirusprogram. alternativt stäng av realtidsövervakning Citera
NoelIsFirst Postad 13 Januari , 2022 Rapport Postad 13 Januari , 2022 Ja, det fungerade verkligen, tack. Citera
Recommended Posts