Hoson Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Är det nån som har spelat på denna sajt? Själv har jag spelat där under ett tag, men nu när jag skall göra en withdraw så vill dom ha ett fax på fram och baksida på mitt kreditkort + giltig legitimation och en kopia på en faktura. det spelar ingen roll om jag försöker göra en överföring till neteller eller banktransfer. Tycker det känns suspekt att lämna ut alla sina personliga uppgifter på det viset. Nån som varit med om det förut på denna eller någon annan sajt ? Citera
lfx Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Finns lite om pokerola här: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=5374 Citera
emilio_barzini Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Det händer att vissa siter gör liknande kontroller vid uttag, det är inget ovanligt. Stryk över några siffror på kortnumret som står på framsidan när du har scannat in kortet (vilket jag glömde sist jag skickade in ). Citera
Recommended Posts