Gå till innehåll

SAJT: Poker333.com


Albert

Recommended Posts

10$ ger inte särskilt mycket. Inget att bygga en bankrulle kring, så du kommer ju troligtvis behöva sätta in pengar iallafall, och då får du en bättre bonus någon annan stans.

 

Ja, men det är helt gratis. Man fick tidigare 15$ på TGC och där var det i alla fall någon på forumet som cashade ut 500$ utan insättning.

 

Sajten är tydligen en del av prima, vilket betyder att du lika gärna ska spela hos exempelvis Expekt.

Nej, spela inte hos Expekt förrän du läst hela Expekttråden. Däremot finns det andra sajter i primanätverket som har bra bonuserbjudanden, men då måste du ju sätta in dollar på sajten.

 

Prova först de 10$, och hopppa sedan över till någon annan sajt i nätet om du skall hora runt. Läs bonuskodtråden här så hittar du säkert vad du söker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Jag har reggat mig å addat mitt visa till poker333, piggspeakpoker.

Fick då $16 att lira för.

 

När man spelat 200 rejkade händer ska man få $75 till i bonus.

 

Har nu lirat 672 rejkade händer enligt deras calculator (står iofs att man inte kan räkna "riktiga" rejkar där för att få sin bonus.)

Jag mailade dem tidigare när jag lirat 250 rejkar enligt calculatorn, å fick till svar då att jag lirat 169 av de 200 händer som krävts.

 

Har mailat dem gång på gång nu när jag nästan är uppe i 700 rejkar å frågat var fan min bonus tagit vägen, men får bara massa skit-svar av dem liknande "you have to play 200 raked hands to get your bonus", trots att jag skrivit långa mail å beskrivit precis hur det ligger till. Någon bonus har ännu inte dykt upp.

 

Någon som har någon erfarenhet av poker333/piggspeak?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har reggat mig å addat mitt visa till poker333, piggspeakpoker.

Fick då $16 att lira för.

 

När man spelat 200 rejkade händer ska man få $75 till i bonus.

 

Har nu lirat 672 rejkade händer enligt deras calculator (står iofs att man inte kan räkna "riktiga" rejkar där för att få sin bonus.)

Jag mailade dem tidigare när jag lirat 250 rejkar enligt calculatorn, å fick till svar då att jag lirat 169 av de 200 händer som krävts.

 

Har mailat dem gång på gång nu när jag nästan är uppe i 700 rejkar å frågat var fan min bonus tagit vägen, men får bara massa skit-svar av dem liknande "you have to play 200 raked hands to get your bonus", trots att jag skrivit långa mail å beskrivit precis hur det ligger till. Någon bonus har ännu inte dykt upp.

 

Någon som har någon erfarenhet av poker333/piggspeak?

 

Du kanske måste göra en insättning för att det skall räknas? Vad står det i deras promotionregler?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här står det i reglerna om $75-bonusen....

"Please note that you do not have to rake 200 hands with your no deposit bonus or first purchase, feel free to make as many purchases as you need"

Har inte satt in några $ men är inte tvungen till det heller, vad jag förstår. Har lirat 270 rejkar nu, men bonusen är spårlöst borta. Har chattat online med supporten två gånger, igår å idag, och fått till svar båda gångerna att de beklagar att bonusen inte är insatt ännu och att de ska ta upp det med sin chef Sandy.

Har mailat med den där Sandy tidigare å fick till svar att endast 17 av mina 270 rejkar var på korrekta bord. Väldigt underligt då jag bara lirat FL $1/2 hela tiden. Har mailat 4-5 gånger de senaste dagarna utan att få något svar.

Jävla skitställe tycker jag. Säkert 5-6 dagar sen jag kom upp i över 200 rejkar å bonusen ska då finnas på kontot senast 48 timmar senare.

 

 

Bonusreglerna ordagrannt:

 

How to get your "FREE $75" Bonus:

Download our FREE poker software and follow the onscreen instructions to register as a Real Player.

Once you've registered, start playing at tables $1.00/$2:00 and up, as raked hands are only credited on these tables or higher.

Once you’ve generated 200 raked hands your account will be credited with $75 within 48 hours. Please note that you do not have to rake 200 hands with your no deposit bonus or first purchase, feel free to make as many purchases as you need.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade också där i en evighet kändes det som. Mailade till slut och fick också till svar att jag bara lirat typ 96 rejkade händer villket känns helt otroligt. Så jag vetifan vad de sysslar med..

 

Haha... ja du.... har lirat där länge som fan nu, å fick till slut bonusen, men inte av rätt anledning:

 

Hi Ted

You have not played the specified amount of hands you need to rake in the pot to

be considered a raked hand!!

Due to all the confusion I have credited your account with the $75

Thanks

Sandy

 

Detta efter att jag säkerligen lirat många fler rejkar än de 200 som krävs. 270 enligt dem själva, men endast 17 på "rätt" bord. Jävla idioter.... står mer skrivet om dem i bonussnack för januari-tråden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Ja, man måste lägga $ i potten för att det ska räknas som en rake.

Dealen är bra, men man kommer aldrig upp i 200 rakes. Läs tidigare inlägg.... spelar ingen roll om du lirar i åratal, på nåt sätt når du aldrig 200 rakes...

När jag till slut hade lirat över 200 rakes, så påstod de att jag spelat alla utom 17 på fel bord. Trots att jag spelade på samma bord å nivå hela tiden. Till slut fick jag $75-bonusen i nån slags "good will".

Jävla skitställe.

 

Frirullarna är de samma som på expekt å alla andra primaställen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Ja, man måste lägga $ i potten för att det ska räknas som en rake.

Dealen är bra, men man kommer aldrig upp i 200 rakes. Läs tidigare inlägg.... spelar ingen roll om du lirar i åratal, på nåt sätt når du aldrig 200 rakes...

När jag till slut hade lirat över 200 rakes, så påstod de att jag spelat alla utom 17 på fel bord. Trots att jag spelade på samma bord å nivå hela tiden. Till slut fick jag $75-bonusen i nån slags "good will".

Jävla skitställe.

Frirullarna är de samma som på expekt å alla andra primaställen.

 

I deras villkor för bonusen står det att man måste spela på 2/4 bord för att raken ska räknas till de 200 raked hands.

Den rake-räknaren de har i programvaran räknar alla rakade händer även de under 2/4. Så den går inte att använda.

 

Fast det blir ännu mer förvirrande.

På denna räknaren som ska bara räkna rakade händer på bord 2/4 och uppåt, visar att jag har 19 stk raked hands.... Jag har aldrig spelat ett 2/4 bord!

http://www.poker333.com/rakedhands.aspx

 

Däremot så kan talet 19 komma från potter som har överstigit nån summa, t.ex. mer än 20$?

 

Jaja, man har till slutet av juli på sig.. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...