jna Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Jag gillar att spela dyra turneringar ibland trots att min rulle ännu inte är så imponerande. Försöker (och lyckas ibland) kvala in via satelliter eller helt enkelt spara ihop vinster från andra turneringar. Mitt problem är att nästan alla riktigt bra turneringar som jag upptäckt går natten söndag/måndag. Svårt när man ska upp och jobba. Fredag- och lördagkvällar passar så mycket bättre. Jag vill helt enkelt ha tips på bra turneringar som går på dessa tider. Helst ska turneringarna uppfylla följande: 1. Freezeout 2. Garantisumma på $30 000 och uppåt. 3. Helst kunna kvala in via satelliter (helt OK med re-buy). Citera
MaLiik Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 1. Skaffa ett jobb du kan sova på. 2. Gör stora vinster. 3. Sök turneringar här! Citera
SirEklund Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Gör ett besök på PokerStars.com dom har många bra stora turneringar. Citera
Recommended Posts