Gå till innehåll

1^ En miljon pokerhänder sökes


wc3ard

Recommended Posts

Med hjälp av handhistorik genom pokertracker 4, håller jag på med en djupare analys för calling ranges, 3betting ranges och call vs 3bet ranges. (Opening ranges är avklarade)
Eftersom jag har otillräcklig handhistorik själv, nästan bara på microstakes, kan jag inte fortsätta den här analysen för resterande handranges.
Jag skulle därför vilja se om det finns någon som vill tillhanda mig sin handhistorik på minst 1 miljon händer, på minst på NL50, men helst NL100, och du ska helst vara plussande.
I gengäld får du tillbaka en rapportering på vilka händer i dina ranges som är lönsamma för samtliga positioner.
Först till kvarn, om jag inte kommer på något smidigare sätt att fortsätta min analys på dvs, det är inget litet projekt.
Annars får jag spela ihop en miljon händer själv, men det kommer ta nåt halvår.

Skicka ett PM vid intresse

Redigerad av wc3ard
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2018-12-19 kl 03:50, säger muren :

Det här låter nästan för bra för att vara sant. Vad är haken?

Haken är väl att jag troligen tar mig vatten över huvudet eftersom det är helvetiskt mycket statistik att gå igenom, så det är till min nackdel.
Glömde förresten att tillägga att det ska vara "6Max NLHE" och helst Zoom på det för att minimera readings påverkan, och att du helst ska vara pro eller semipro som vet hur man spelar postflop. Jag tror förresten att jag måste begränsa det här projektet till Calling ranges till att börja med, eftersom det nog blir för mycket arbete annars.
Skicka ett pm om det är någorlunda intressant så får vi fundera över det. Kan hända att jag löser problemet på ett annat sätt annars, nu när jag konstruerar mina ranges.
Får i värsta fall utgå från min egen bristfälliga statistik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...