Papa Kubo Postad 30 Juli , 2005 Rapport Share Postad 30 Juli , 2005 Får 24hs BBJ att framstå som tämligen mesig, eller hur? http://expressen.se/index.jsp?a=412252 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 30 Juli , 2005 Rapport Share Postad 30 Juli , 2005 RIGGAT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 30 Juli , 2005 Rapport Share Postad 30 Juli , 2005 Var över till föräldrarna på lite grillat. Farsan och jag kom fram till att om man ansträngde sig så kanske man kunde bränna 50 mille på en fin kåk. Sedan har du 950 kvar och då blir det svårare. Kanske om man fick en privatlektion av Mike Tyson skulle man kunna lyckas bränna dem också, annars skulle det nog räcka till både mat och öl en tid framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Se7en Postad 30 Juli , 2005 Rapport Share Postad 30 Juli , 2005 Sverige: fint att vinna pengar, fult att jobba ihop sig en förmögenhet... Såg att Aftonbladet hade det som "huvudnyhet" på sin sajt tidigare ikväll. Sorgligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cafka Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Var över till föräldrarna på lite grillat. Farsan och jag kom fram till att om man ansträngde sig så kanske man kunde bränna 50 mille på en fin kåk. Sedan har du 950 kvar och då blir det svårare. Kanske om man fick en privatlektion av Mike Tyson skulle man kunna lyckas bränna dem också, annars skulle det nog räcka till både mat och öl en tid framöver. Du kan ju alltid köpa en massa fina bilar, båtar och jaa.. har du en miljard köper du ingen "kåk" - utan en herrgård med avlönad tjänstestab förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
subliminal Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Var över till föräldrarna på lite grillat. Farsan och jag kom fram till att om man ansträngde sig så kanske man kunde bränna 50 mille på en fin kåk. Sedan har du 950 kvar och då blir det svårare. Kanske om man fick en privatlektion av Mike Tyson skulle man kunna lyckas bränna dem också, annars skulle det nog räcka till både mat och öl en tid framöver. Visst går det att bränna mer än 50 miljoner på ett hus. Hon kan åka över till London och köpa det här: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,461460,00.html Sedan är de pengarna slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 31 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Världens dyraste hus är sålt. För en miljard kronor. [...]Säljaren är Formel 1-magnaten Bernie Ecclestone. Ecclestone köpte huset till sin fru Slavica för tre år sedan. Men paret flyttade aldrig in eftersom hon inte gillade det. Vadå bortskämd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Annars kan man ju fa rad av MC Hammer om hur hon skulle kunna branna de dar pengarna snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Annars kan man ju fa rad av MC Hammer om hur hon skulle kunna branna de dar pengarna snabbt Stoppa in dem på bank - "Cant touch this" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thekid Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2005 Jag älskar henne. Asså jag är ingen sån där lycksökare som försöker gifta mig rikt, men lixom jag kan bara se på bilderna på henne att det är min framtida fru. Helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cafka Postad 24 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2005 Annars kan man ju fa rad av MC Hammer om hur hon skulle kunna branna de dar pengarna snabbt För att inte tala om Mike Tyson. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts