Johan_Beta Postad 19 Januari , 2018 Rapport Postad 19 Januari , 2018 (redigerade) Hej alla, Förr i tiden fanns det en medlem - minns inte vad han hette - som hade Ayn Rand som profilbild. Jag trodde i en herrans massa år att det var killens eget ansikte på bilden och att han var hiskeligt ful. Jag ber ödmjukast om ursäkt för dessa tankar och hyllar istället postumt detta liberala föredöme. /Johan Redigerad 19 Januari , 2018 av Johan_Beta Citera
hubbahubba Postad 20 Januari , 2018 Rapport Postad 20 Januari , 2018 Alla profilbilder är väl foton på forumiten, eller? Många är väldigt bleka och lika. Citera
minibiff Postad 20 Januari , 2018 Rapport Postad 20 Januari , 2018 2 timmar sedan, säger hubbahubba : Alla profilbilder är väl foton på forumiten, eller? Många är väldigt bleka och lika. Nej!!!! Min mamma pryder en forumits profilbild Citera
hubbahubba Postad 20 Januari , 2018 Rapport Postad 20 Januari , 2018 Men, Din Mamma! Jag trodde att min profilbild gjorde att folk insåg hur allvarlig jag var i mitt inlägg. Citera
_PxKx Postad 20 Januari , 2018 Rapport Postad 20 Januari , 2018 Hänger du här minibiff. Minibiff är den enda jag någonsin skickat en dickpick till. Citera
Recommended Posts