Jag och mina mig Postad 25 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2018 (redigerade) Ja, alltså, ska jag tro svs för denna månad så har jag lirat 5,5h/dag och det ligger jag nog inte ens nära. Standarddag för mig är 3-4 sessioner och det är sällan > 4h totalt. Redigerad 25 Juni , 2018 av Jag och mina mig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 25 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2018 Brukar sätta tajmern på 45min-1h för en session (lite beroende på humör). Ibland händer det dock att jag förlänger med 15-30 min efter tiden gått ut ifall det är bra bord och jag känner att jag fortfarande spelar ok. Andra sessionen spelad. Va lite rörigare än förra sessionen. Gjorde nåra onödiga bluffs för mkt mot fiskar. + missade en jätteenkel rivervaluebet med AK på typ KTxfdJx. Gick check check på turn, sen ska jag ju slänga in en bet fold på river obv. Aja. Hitta typ två bajs in trots allt. Ciggpaus, ska telefonera morsan och skriva lite, sen på't igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 25 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2018 "Hej jag och xx är på väg till Lund med nål tråd och vin nu" lol jag får besök å ska umgås med andra levande människor? ? Jag köpte en patch av mina kompisar när jag va på den där spelningen å eftersom jag inte kan sy, ska de tydligen komma å sy åt mig haha, va glad jag blev lol. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 25 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2018 Haft vinylafton. Snart blire fyllepoker. In å veva med mig. Har vevat alldeles för lite idag pga alla ä nits. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 25 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2018 Ok, nu har ungdomarna äntligen gått, så nu skare spelas pokerus. Fått en av ungdomarna att göra en tatuering av The Cures första plats på min mage. Denna gång vill hon ha en kir + 2 paket lucky strike. Rimligt imo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 25 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2018 Ingen bra idé lol, slutar innan ngt dumt inträffar. Jävla kidos som ska sabba min grind, men aja de va väl trevligt. +883 SEK idag. Nya tag imorrn. Så pepp på grind, men fattar ju själv att det ä dålig idé nu lol. 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 25 Juni , 2018 Rapport Share Postad 25 Juni , 2018 (redigerade) 46 minuter sedan, säger Jag och mina mig : Ingen bra idé lol, slutar innan ngt dumt inträffar. Jävla kidos som ska sabba min grind, men aja de va väl trevligt. +883 SEK idag. Nya tag imorrn. Så pepp på grind, men fattar ju själv att det ä dålig idé nu lol. nvm Redigerad 25 Juni , 2018 av pumans Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 26 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2018 Huwah kosta 102 kr att skriva ut mitt manus. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 26 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2018 Första sessionen spelad. Va eventuellt för vek i nån spot mot dl91 när jag 3b och han inte kan vika pp. Fast vettefan om det va dåligt, hade säkert blivit herocallad ändå. Va överlag rätt stabilt iaf. Hitta två bajs in. Nu ska jag käka lunch. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 26 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2018 Ytterligare 1h spelad. Va stabilt å wp. Fick dock inte särskilt många bra spots denna session, kanske lillplöss lr ngt. Ciggpaus. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 26 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2018 Tredje session spelad, stabilt å wp, hitta kanske 1-2 bajs in eller ngt. 9,9k i kassan nu ? Måste dock ta ut stålar tills imorrn, men jag räknar med att med god marginal kunna lira /2 i juli. Krossat ganska hårt på /1 senaste tiden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 26 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2018 Omg vet inte hur men tappade asmkt i den där sessionen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 26 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2018 Eller okej 1½ bajs in. Inte jättemkt direkt lol. Kändes bara så ovant att förlora. Hade sämst tålamod och spelade skitdåligt. 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 26 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2018 Ciggpaus. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 26 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2018 Ska ta promenad med polers. Kanske inte spelar nåt mer ändå, känner mig inte särskilt motiverad. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 26 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2018 Va å lukta på blommor å plocka hallon i botaniska. :3 Blev lite spelsugen när jag kom tbk ändå. Lira en till session, hitta kanske lillplöss. Spelade dock inge bra. Eller iaf inte i början av sessionen. Fick massa bra händer å 3b en massa, men blev rejsad hela tiden på mina cbets å shit. Obv ska jag ju inte ta det personligt etc, men ah blev väl lite småtilt å gjorde nåt lite för slaskigt move. Aja. Nya tag imorrn. De tre första sessionerna va riktigt wp, men de här två senaste har vart sisådär. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 26 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2018 Tror det mestadels är en fråga om trötthet. Alltså, det är sällan jag känner jag kan lira > 3 bra sessioner/dag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 27 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2018 Tydligen har jag vart å badat i nåt stenbrott. Det ä tydligen nåt som folk gör. Därav inget lir än. Kan ju dock va bra å få igång sociala skills. Ska på tinderdejt i København imorrn, nån brud som också diggar vinyl. Vill knappt egentligen, men kan fan inte försatta leva ett sånt här trist liv. Aja, så fort jag kmr hem Ska det liras minst tre sessioner. Postat mitt manus till den kände poeten. Verkar va en rätt trasig människa, men värdesätter vårt utbyte. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 27 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2018 Woh, heja Scwheden, trots det får mig att 3 tablea atm. Haha, tror aldrig jag känt mig såhär nationalistisk evar. Min ursäkt va "jamen, det ä väl hett å glo på vältränade män som kutar runt". Trodde inte det skulle va så medryckande lol. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 27 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2018 Första sessionen spelad, va wp å hitta nåt bajs in eller så. Gah, så tagen av kommunikationen med poeten, pendlar mellan att jag diggar poeten som fan till viss aversion. Just nu diggar jag poeten å mkt tacksam över vårt samtal (många mejl), väldigt äkta är han iaf. + inte många som har tid å kolla på lilla migs manus. ❤️ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PIMM95 Postad 27 Juni , 2018 Rapport Share Postad 27 Juni , 2018 1 timme sedan, säger Jag och mina mig : Woh, heja Scwheden, trots det får mig att 3 tablea atm. Haha, tror aldrig jag känt mig såhär nationalistisk evar. Min ursäkt va "jamen, det ä väl hett å glo på vältränade män som kutar runt". Trodde inte det skulle va så medryckande lol. Skönt svenskarna säkrade 3-0 så man började raila Tyskland istället och fick se Sydkorea göra 1-0! Eloge till koreanerna som redan var ute - men ändå går för vinst mot världsmästarna. Fun fact är att tyskarnas målvakt Neuer gick OOL i Vegas med Joe Ingram och mTw-Davin för ett par år sen. Joey som amerikan (”soccer”) fattade nog inte den storheten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 27 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2018 41 minuter sedan, säger PIMM95 : Skönt svenskarna säkrade 3-0 så man började raila Tyskland istället och fick se Sydkorea göra 1-0! Eloge till koreanerna som redan var ute - men ändå går för vinst mot världsmästarna. Fun fact är att tyskarnas målvakt Neuer gick OOL i Vegas med Joe Ingram och mTw-Davin för ett par år sen. Joey som amerikan (”soccer”) fattade nog inte den storheten. Ditt fotbollsrejlande känns lite mer på en annan nivå än mitt haha. Fett å ha lirat me tim dwan dock - hur stort det ä fattar tom lilla jag iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 27 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2018 Eller jaha, mTw-Davin är inte tim dwan. Hah, jag kanske inte kan så mkt om pokerus heller lol. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 27 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2018 Andra sessionen: fortsatt wp, plössa nog nåt, har inte riktigt uppfattning om hur mkt, för minns ej va jag hade i le kassa innan jag börja lira. Huvudsaken va iaf att dä va wp. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 27 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2018 Haha, har fått ett sånt därnt härligt sick sack-tak på stapeln för juni. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts