Gå till innehåll

Jakten på Pocketfives ranking


ciryon1

Recommended Posts

Ni har säkert hört den förr, nu ska det klivas upp i nivå och killen ska bli bäst i världen. Ja vad fan man får väl drömma eller?

Efter ett jävla cashgame slit har ju nu äntligen nått mitt mål på $10K och kan därmed ta mitt efterlängtade kliv upp på de nivåer jag vill spela på MTTs.
Så jag erbjuder er nu att följa med på denna berg- och dalbana till resa som jag startade 2017-10-12! Kommer försöka uppdatera här några gånger per vecka med statistik och funderingar.

Kommer hålla till på PokerStars och 888 poker.

Jag kommer börja med MTTs runt $22-$55 med några skott på $109. Söndagar kommer jag spela Sunday Million och Mega Deep.

Jag kommer kombinera detta med vanligt hederligt arbete så det blir inga monstervolymer. Kommer hålla mig till 4-6 turneringar på vardagar med lite mer volym på helger.

Målsättningar för 2017:

* Topp 4000 Worldwide på Pocketfives
* Topp 100 Sverige på Pocketfives
* Gröna siffror
 

Nu kör vi!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppdatering:

image.png.42d923652dfafa9a4708b856e45d4e04.png

Har spelat lite för högt med lite för mycket skott på 109 och 215 turneringar. Minus 600 dollar just nu, känns ok ändå när jag inte är riktigt van vid de här nivåerna. 
Kommer tighta till inköpen lite från imorgon med enstaka skott på 109 och 215 endast på söndagar i de stora turneringarna. 

Första uppdateringen på Pocketfives har släppts. Just nu rankad 5573 worldwide och 142 i Sverige. Målet att nå topp 4000 och topp 100 innan årsskiftet känns rimligt. 

Nu lite sömn och nya tag imorgon. Peace!

 

Redigerad av ciryon1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...