Gå till innehåll

Tankar och reflektioner från Soldado9

soldado9

Recommended Posts

9 minuter sedan, säger RuoXuan :

Inge tankar på att resa medans du har möjlighet?

Visst är tryggheten hemma i Sverige bekvämt men extremt fyrkantigt, grått och tråkigt förutom 3-4 månader om året.

Finns många fina resmål där dom flesta platser har någon form av live games som runnar dagligen och du kan fortfarande spela online.

Det är absolut en tanke! Jag har inte kritat på något hyreskontrakt ännu så jag har väl i princip alla möjligheter i världen. Albufeira var en tanke jag hade förra sommaren att bosätta mig ett tag men vi får la se vad som händer framöver. Mina första steg är att försöka lägga ner festandet och starkkaffet. Jag tror att redan där är mycket vunnet, har varit totalt nykter i 2v nu och känner faktiskt redan nu en markant skillnad 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, säger soldado9 :

Det är absolut en tanke! Jag har inte kritat på något hyreskontrakt ännu så jag har väl i princip alla möjligheter i världen. Albufeira var en tanke jag hade förra sommaren att bosätta mig ett tag men vi får la se vad som händer framöver. Mina första steg är att försöka lägga ner festandet och starkkaffet. Jag tror att redan där är mycket vunnet, har varit totalt nykter i 2v nu och känner faktiskt redan nu en markant skillnad 

Syyyyyyyyyyyn!

• Thanks 1
Länk till kommentar

1 timme sedan, säger Dinousarien :

Vadå sjukt? Grabben har KÅK, pengarna ska in 👍

Är precis lika efterblivet av båda parter skulle jag säga. Dock reppar ju Crusher inte asmkt när han klickraisar turn

Länk till kommentar

59 minuter sedan, säger soldado9 :

Är precis lika efterblivet av båda parter skulle jag säga. Dock reppar ju Crusher inte asmkt när han klickraisar turn

Det var sarkasm min broder. Förövrigt så har grabben med JJ den mest vinnande redlinen av alla jag någonsin mött på det samplet jag har på honom. 

Länk till kommentar

37 minuter sedan, säger Dinousarien :

Det var sarkasm min broder. Förövrigt så har grabben med JJ den mest vinnande redlinen av alla jag någonsin mött på det samplet jag har på honom. 

Jo nog förstod jag det :D :D 

Kan tänka mig det! Och hhans bluelinje då? xD

Länk till kommentar

Testat mobilklienten litegrann sista dagarna då jag är på resande fot. Föga förvånande fungerar det ganska smärtfritt att åtminstone lira 4-5 bord utan problem. Fick nån galen fiskaura när jag satt där och lirade på telefonen. satt och battlade the man, the myth the legend en stund och försökte hitta lite nya linjer i mitt spel.

IMG_7913.png

Länk till kommentar

8 timmar sedan, säger soldado9 :

Testat mobilklienten litegrann sista dagarna då jag är på resande fot. Föga förvånande fungerar det ganska smärtfritt att åtminstone lira 4-5 bord utan problem. Fick nån galen fiskaura när jag satt där och lirade på telefonen. satt och battlade the man, the myth the legend en stund och försökte hitta lite nya linjer i mitt spel.

IMG_7913.png

Sluta posta hero-folds jag visade dig i förtroende!!

Länk till kommentar

2 timmar sedan, säger Rhetoric :

skulle vilja se VOD:en där han sätter sitt liv på att du har AK innan han ställer river.

kollar igenom lite Raph highlights nu och den andra jag klickade på så satte han sitt liv :D

https://www.twitch.tv/raphdarko/clip/BrainyAnnoyingButterVoHiYo-By0kyb_f28D_rNjp?filter=clips&range=all&sort=time

stark bluff! :D

Länk till kommentar

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa nytt...