svenskeren Postad 3 Mars , 2017 Rapport Postad 3 Mars , 2017 Vet inte var inlägget passar bäst, men min Holdem manager 2 har slutat fungerar på svs efter uppdateringen. Vad rekommenderar ni och har ni fått det att fungera på HM2? Tacksam för all hjälp. Citera
jontaz Postad 3 Mars , 2017 Rapport Postad 3 Mars , 2017 Det har diskuterats lite om detta i Svenska Spel tråden, men tror inte någon kommit fram till någon lösning Citera
Lassis Postad 4 Mars , 2017 Rapport Postad 4 Mars , 2017 Finns det inte en molnbaserad HM? Den kanske funkar här? Ska prova om PT funkar till kvällen men jag kan inte tänka mig det... Citera
PippiLångbong Postad 4 Mars , 2017 Rapport Postad 4 Mars , 2017 Finns det inte en molnbaserad HM? Den kanske funkar här? Ska prova om PT funkar till kvällen men jag kan inte tänka mig det... Nej, det funkar tyvärr inte. Iallfall inte för mig och jag använder mig utav PT4 Citera
unfourunfive Postad 5 Mars , 2017 Rapport Postad 5 Mars , 2017 Har samma problem med PT4. Någon som har kontaktat PT eller HM:s support för att se om de har någon lösning? Citera
Recommended Posts