öppetanonym Postad 17 Januari , 2017 Rapport Postad 17 Januari , 2017 (redigerade) God morgon! Har en simpel fråga till Sveriges proffs. Om en hand som utspelade sig online nyligen. MTT, hundratals startande, 2h in, jag och FI har ~70bb. Aldrig mötts tidigare, helt random. Hittar AJs. Fi har A6o. Jag öppnar 3bb från CO. Fi synar från BTN. Flopp 456r. Jag bettar 3/4 pott. Fi synar. Turn Q. Jag tvåtunnlar 3/4 pott. Fi synar. River K, still rainbow. Jag försöker reppa marabou och chokladar in resten. Fi snapsynar, s n a p s y n a r(!) Igen, har aldrig mött hen tidigare. Så, är det bra spelat av FI? Är detta "normalt"? Är folk såhär lösa i Stars Mtts $11rebuy efter rebuyperioden? Edit; Skulle uppskatta om Namehere, Minibiff och Meta håller sig från att svara, då jag trots min dagisfråga söker seriösa svar. Redigerad 17 Januari , 2017 av öppetanonym Rättning av nick Citera
OMGDanGlimne Postad 17 Januari , 2017 Rapport Postad 17 Januari , 2017 #notsohiddenwhine Vad tycker du själv om att skyffla bort 70BB på bluff utan read på FI? Citera
öppetanonym Postad 17 Januari , 2017 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2017 #notsohiddenwhine Vad tycker du själv om att skyffla bort 70BB på bluff utan read på FI? Det är total katastrof kompis, oftast. Kul att du frågar, men hade uppskattat om du orkar svara på mina frågor också =) Citera
Recommended Posts