freddex1989 Postad 20 December , 2016 Rapport Postad 20 December , 2016 WTF!? Tre floppar. Två turns. En river. Galet? Jag får huvudvärk av vanlig PLO, med det här är bara galet. Behövs det verkligen en ny variant av PLO? Citera
minibiff Postad 20 December , 2016 Rapport Postad 20 December , 2016 (redigerade) Äsch, kallas för kyrktornet i Göteborg. Finns betydligt roligare PLO-varianter än den. Kom på att kyrktornet har 4 flopp, 2 turn och 1 river EDIT: Hm, verkar som att det skiljer lite då man i 3-2-1 verkar få välja vilken flopp/turn man använder? Redigerad 20 December , 2016 av minibiff Citera
freddex1989 Postad 20 December , 2016 Författare Rapport Postad 20 December , 2016 Äsch, kallas för kyrktornet i Göteborg.Finns betydligt roligare PLO-varianter än den. Kom på att kyrktornet har 4 flopp, 2 turn och 1 river EDIT: Hm, verkar som att det skiljer lite då man i 3-2-1 verkar få välja vilken flopp/turn man använder? Han från Stars verkar så jävla stolt för att man hittat på något nytt. LOL på den. Jag kan också. Några av mina förslag på nya pokervarianter: * Ett av korten på floppen ska vara mörkt. * Floppen är fyra kort. Turn är tre kort. Ingen river. * Den som synar en all-in på rivern får välja ett av motståndarens kort och lägga upp den som gemensamt andrakort/alternativ till rivern. * Dealern får när som helst säga att nu vandrar knappen/BTN åt andra hållet två varv och allt blir spegelvänt. Knappen går motsols och agerandet också. BORING. Citera
Recommended Posts