Leofanskap Postad 20 September , 2016 Rapport Postad 20 September , 2016 Finns det någon pokerklubb i Örebro? Annars är vi ett gäng studenter som tänkte styra CG, någon som är sugen? Citera
stefanovic Postad 20 September , 2016 Rapport Postad 20 September , 2016 vilka nivåer pratar vi? vet att det finns en klubb någon mil utanför stan Citera
NeoSlayer Postad 21 September , 2016 Rapport Postad 21 September , 2016 Jag läser på distans i Örebro så är där någon gång i månaden så är också intresserad om det finns en fungerande klubb. Finns säkert någon som kan voucha för mig. Citera
stefanovic Postad 22 September , 2016 Rapport Postad 22 September , 2016 Jag läser på distans i Örebro så är där någon gång i månaden så är också intresserad om det finns en fungerande klubb.Finns säkert någon som kan voucha för mig. Just i stan är jag osäker på om det finns någon klubb. Jag kan tänka mig att dra ett cashgame någon kväll ifall vi skulle få ihop ett gäng Citera
Recommended Posts