Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Rätt säker på att Stars tar tillbaka checken om du förklarar läget. Det där ska du bara inte acceptera.

Jag har ju mailkontakt med dem och hoppas väl att kunna komma överens med dem, känns dock inte som att de är seriösa och kommer nog inte att spela hos dem så mycket mer iallafall inte förrän jag skaffat Neteller.

De är väldigt seriösa på Stars. Ge inte upp.

Postad

Hmm det där var ju värdelöst :/

Men som sagt, tjata lite på dem ;) De vill nog ha kvar dig som spelare eftersom du borde omsätta en del iaf, så de borde vara måna om att hjälpa dig så mycket som möjligt!

Lycka till!

• 1 month later...
Postad
Varför ta en check överhuvudtaget? Från Pokerstars kan man ju ta ut hur mycket som helst direkt till VISA-kortet.

Hur?

För mig står och har alltid stått: "Due to changes in Visa´s policy, we cannot process cashouts back to your Visa.

Postad
Varför ta en check överhuvudtaget? Från Pokerstars kan man ju ta ut hur mycket som helst direkt till VISA-kortet.

Hur?

För mig står och har alltid stått: "Due to changes in Visa´s policy, we cannot process cashouts back to your Visa.

Den där VISA policyn gäller inte de flesta länderna i Europa och däribland Sverige. Främst i USA den gäller.

Jag var inne på stars o kollade så att det fortfarande funkar innan jag skrev mitt förra inlägg. Och jodå, efter jag fyllt i summan i cashiern och sedan submit så kom listan upp med alternativen cheque, neteller, VISA etc.

Kan dock tillägga att summan måste vara på mellan $100-$2000 för att VISA alternativet ska komma upp. Så ska du ta ut $8000 får du göra det med 4x$2000.

Postad

Hittade en lista på länderna de funkar att casha till VISAt

Belgium

Greece

United Kingdom

Sweden

Norway

Denmark

Scotland

Netherlands

Germany

France

Austria

Ireland

Italy

Finland

Israel

Northern Ireland

Postad

Maila tillbaks och fråga om du kan skicka dom ett par millar i svenska pengar och få in det i dollar enligt den kursen... bra biz om det går åt andra hållet också. Jag kan garanteratt hela PF kommer kommer att skicka sina besparingar :-)

Postad

Tack Donner för hjälpen, här satt man ju och grindade low-limit så man kunde skicka efter en 1000$ check, och så var det bara att klicka i Visa...

Jaja, antar att målet jag hade var bra för disiplinen, men efter Lördagens fyllespel på 15/30$ FLvill jag inte längre riskera hela min bankrulle, så jag plockar ut en summa som jag har planer för, istället för att mata hajarna...