MHG Postad 21 Juni , 2016 Rapport Postad 21 Juni , 2016 Hejsan! Mitt första inlägg här Satt vid ett bord på svenska spel när det hände något jag tyckte va väldigt roligt. En kille köper in med 40bb och vinner ca 300bb inom loppet av 5 händer mot en och samma spelare. Efter sista handen droppar han: " Jag kan ge dig mitt nummer här så kan du swisha direkt till mig istället" Fnissade till lite och tänkte sedan att jag hade blivit så tiltad och arg.. hehe. Vad är era bästa tips när det kommer till att försöka psyka en motspelare online? Mvh Citera
25cmSlak Postad 21 Juni , 2016 Rapport Postad 21 Juni , 2016 Det värsta jag har varit med om är en fisk som säger thank you varje gång han vinner en hand i heads up, den är fruktansvärd Citera
Soni Postad 22 Juni , 2016 Rapport Postad 22 Juni , 2016 Mitt superduper bästaste tips är att sluta försöka reta upp folk i chatten och istället fokusera på att spela bra poker. Citera
Mark10 Postad 22 Juni , 2016 Rapport Postad 22 Juni , 2016 Klokt sagt Soni. Dumt att reta upp sig på vad folk skriver i chatten och dumt håna folk som bara vill gambla och ha det skoj vid borden. När det gäller poker, så får man väl ändå unna folk och fä lyckan att få vinna nån pott här och där och blir dom till och med så glada att dom blir lite kaxiga, så är väl allt gott och väl... Med detta sagt så såg jag i veckan en ny rätt fyndig variant på utskällning av fi. På unibet finns det ingen chat, så spelarna är helt fredade från hån kan man tänka. På sajten får man dock byta nick i princip hur ofta som helst, så helt plötsligt satt vid samma bord en spelare som nickar "xxx", samt ytterligare en som satt brevid med nicket "xxx_isadonk"...Haha...finns alltid sätt att ge igen, även om det inte finns någon chat, i guess.... Citera
Crappy Postad 22 Juni , 2016 Rapport Postad 22 Juni , 2016 En god vän ställde sig upp efter en hård HU och skrek -Äntligen hade det inte med tur att göra! Nu var det skämtsamt, eftersom det var bland goda vänner, men jag önskar man fick chansen att göra en liknande Citera
FRAEEN Postad 22 Juni , 2016 Rapport Postad 22 Juni , 2016 http://forumserver.twoplustwo.com/54/poker-beats-brags-variance/created-victory-song-when-i-beat-someone-headsup-491103/ Utan tvekan den bästa "psykningen" Citera
OMGDanGlimne Postad 4 Juli , 2016 Rapport Postad 4 Juli , 2016 Spelar folk ens med chat på? Har jag inte haft senaste 10 åren. Citera
Markus800 Postad 6 Juli , 2016 Rapport Postad 6 Juli , 2016 Jag gillar "din mamma"-retoriken. Väldigt direkt och känslig för många vad det verkar. Sen borde ju denna tråden lista sjukaste chattwhinet i stället. Där finns så oerhört många guldkorn där man säkert själv stått för en del. Citera
DonnieDarko1 Postad 6 Juli , 2016 Rapport Postad 6 Juli , 2016 Jag gillar "din mamma"-retoriken. Väldigt direkt och känslig för många vad det verkar. Sen borde ju denna tråden lista sjukaste chattwhinet i stället. Där finns så oerhört många guldkorn där man säkert själv stått för en del. Inte det roligaste jag har i databasen, men det senaste. Citera
hubbahubba Postad 11 Juli , 2016 Rapport Postad 11 Juli , 2016 Roligaste psykningen jag läst var flugans svar på tal till Patrik Sjöberg. Citera
BOGiS Postad 29 December , 2016 Rapport Postad 29 December , 2016 (redigerade) . Redigerad 29 December , 2016 av BOGiS Citera
Katt3n Postad 29 December , 2016 Rapport Postad 29 December , 2016 "Vilka fula solglasögon du hade för tre år sen" Den gillar jag. Citera
BOGiS Postad 29 December , 2016 Rapport Postad 29 December , 2016 "Vilka fula solglasögon du hade för tre år sen" Den gillar jag. Vad glad jag blir att du gillade det Citera
PIMM95 Postad 29 December , 2016 Rapport Postad 29 December , 2016 Urindanger till slaktarn: "Remember when you were up?" Citera
Timmitheman1 Postad 29 December , 2016 Rapport Postad 29 December , 2016 Bästa jag hört va igår. En kille säger "Fan,jag foldar alltid händer som träffar floppen" en annan svarar: "Sluta folda händer som träffar då" Citera
Metaddict Postad 29 December , 2016 Rapport Postad 29 December , 2016 Ingen matchar när Ilari lurade nån annan highstakesreg på några BBs när reggen satte sig för att lira HU :mrgreen::mrgreen: Citera
Lundin89 Postad 29 December , 2016 Rapport Postad 29 December , 2016 Ingen matchar när Ilari lurade nån annan highstakesreg på några BBs när reggen satte sig för att lira HU :mrgreen::mrgreen: Spot on, den här är så jävla rolig Dealer: Urindanger sits downDealer: LIBERTY 6 mucks Dealer: LIBERTY 6 wins the pot ($1,000) Dealer: Hand #9055209978 Dealer: Urindanger adds $50,000 Dealer: Urindanger adds $20,000 Dealer: LIBERTY 6 posts the small blind of $500 Dealer: Ziigmund posts the big blind of $1,000 Dealer: Urindanger adds $20,000 Dealer: LIBERTY 6 folds Dealer: Uncalled bet of $500 returned to Ziigmund Dealer: Ziigmund mucks Dealer: Ziigmund wins the pot ($1,000) Dealer: LIBERTY 6 is sitting out Dealer: Hand #9055211196 Dealer: Ziigmund posts the small blind of $500 Dealer: Urindanger posts the big blind of $1,000 Dealer: Ziigmund raises to $3,000 Dealer: Urindanger folds Dealer: Uncalled bet of $2,000 returned to Ziigmund Dealer: Ziigmund mucks Dealer: Ziigmund wins the pot ($2,000) Dealer: Ziigmund is sitting out Ziigmund: uri hu pls LIBERTY 6: hu Ziigmund: dang DANG! Urindanger: you owe me one button Ziigmund: luul Ziigmund: pls leave Urindanger: lol gimme my button first Urindanger: since you played urs Ziigmund: r u serious? Urindanger: yes 100% serious Urindanger: you always jack my blind when i sit in Urindanger: and ask me to leave Ziigmund: ok i wil give..never seen like u... Dealer: Ziigmund has returned Dealer: Hand #9055220992 Dealer: Urindanger posts the small blind of $500 Urindanger: c'mon, where's your class Dealer: Ziigmund posts the big blind of $1,000 Dealer: Urindanger raises to $3,000 Dealer: Ziigmund raises to $209,038.50, and is all in Dealer: Urindanger folds Dealer: Uncalled bet of $206,038.50 returned to Ziigmund Dealer: Ziigmund mucks Dealer: Ziigmund wins the pot ($6,000) Dealer: Hand #9055222733 Dealer: Ziigmund has 5 seconds left to act Dealer: Ziigmund posts the small blind of $500 Dealer: Urindanger is sitting out Citera
Metaddict Postad 29 December , 2016 Rapport Postad 29 December , 2016 Spot on, den här är så jävla rolig AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAH lika kul varje gång Hade glömt en liten detalj märkte jag. Lustigt också att man först tänker "äh det är bara några big blinds." Så är det 4000 dollar för urindanger Citera
ManiaCAA Postad 30 December , 2016 Rapport Postad 30 December , 2016 ja är ju lite förtjust i att kasta ägg på 888... högre nivå av njutning är självklart svårt att uppnå på egen hand! Citera
Recommended Posts