schoolbook Postad 8 Juni , 2016 Rapport Share Postad 8 Juni , 2016 1. schoolbook 2. Steel 3. Matteprof 4. devalanteriel 5. jaroiten 6. Tele 7. Denco 8. Vrakman Utrymme finns för fler! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 9 Juni , 2016 Rapport Share Postad 9 Juni , 2016 1. schoolbook 2. Steel 3. Matteprof 4. devalanteriel 5. jaroiten 6. Tele 7. Denco 8. Vrakman 9. fanzz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GruGloG Postad 9 Juni , 2016 Rapport Share Postad 9 Juni , 2016 Jag är på, lasta betaldetaljer ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 10 Juni , 2016 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2016 En formalia-fråga så här innan allt kör igång. Eftersom sajten eventuellt kan vara buggig kring att man inte kan nå den, göra sina byten etc. vilket vi vet av historiska skäl - Kör vi på ändå och ser vem som vinner? Dvs, drabbas man av att man ska göra sina byten etc. i sista stund så får man "skylla sig själv" att sidan inte fungerar... Jag röster iaf på JA, men kan vara bra att lyfta det ändå så att alla vet förutsättningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 10 Juni , 2016 Rapport Share Postad 10 Juni , 2016 En formalia-fråga så här innan allt kör igång. Eftersom sajten eventuellt kan vara buggig kring att man inte kan nå den, göra sina byten etc. vilket vi vet av historiska skäl - Kör vi på ändå och ser vem som vinner? Dvs, drabbas man av att man ska göra sina byten etc. i sista stund så får man "skylla sig själv" att sidan inte fungerar... Jag röster iaf på JA, men kan vara bra att lyfta det ändå så att alla vet förutsättningarna. Röstar också ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 10 Juni , 2016 Rapport Share Postad 10 Juni , 2016 Ja, så tycker jag det måste vara. Den som är däremot kan kontakta mig innan 18.00 ikväll och få pengarna tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 10 Juni , 2016 Rapport Share Postad 10 Juni , 2016 En formalia-fråga så här innan allt kör igång. Eftersom sajten eventuellt kan vara buggig kring att man inte kan nå den, göra sina byten etc. vilket vi vet av historiska skäl - Kör vi på ändå och ser vem som vinner? Dvs, drabbas man av att man ska göra sina byten etc. i sista stund så får man "skylla sig själv" att sidan inte fungerar... Jag röster iaf på JA, men kan vara bra att lyfta det ändå så att alla vet förutsättningarna. Ja, jag instämmer, trots att det drabbade mig under CL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 10 Juni , 2016 Rapport Share Postad 10 Juni , 2016 Jag röstar också Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 10 Juni , 2016 Rapport Share Postad 10 Juni , 2016 1. schoolbook 2. Steel 3. Matteprof 4. devalanteriel 5. jaroiten 6. Tele 7. Denco 8. Vrakman 9. fanzz 10. GruGlog 11. Shahin86 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 13 Juni , 2016 Rapport Share Postad 13 Juni , 2016 Doh! Glömde byta målvakt. Hart med 2 pinnar står kvar på plan, De Gea på bänken. Sätt den nu tjecker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 13 Juni , 2016 Rapport Share Postad 13 Juni , 2016 Fan, jag har glömt bort det här helt. Hoppas jag kom ihåg att sätta ett lag iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 13 Juni , 2016 Rapport Share Postad 13 Juni , 2016 Fan, jag har glömt bort det här helt. Hoppas jag kom ihåg att sätta ett lag iaf... Ditt lag är ju helt självspelande, du behöver ju inte byta nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 13 Juni , 2016 Rapport Share Postad 13 Juni , 2016 Menade så att jag valt spelare innan turneringen startade. Men det hade jag lyckligtvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 13 Juni , 2016 Rapport Share Postad 13 Juni , 2016 Menade så att jag valt spelare innan turneringen startade. Men det hade jag lyckligtvis. Jag menade att du har 4 spelare som inte är med i sluttruppen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 13 Juni , 2016 Rapport Share Postad 13 Juni , 2016 Ah. Ja, jag tog de absolut billigaste som reserver och chansade på att resten får spela. Dzagojev var en missräkning, men han var hel när jag plockade honom iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 14 Juni , 2016 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2016 Doh!Glömde byta målvakt. Hart med 2 pinnar står kvar på plan, De Gea på bänken. Sätt den nu tjecker! De Gea skickas hem läste jag på AB sista dagen innan EM och tog in Cassilias... Han ryker till omgång 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Denco Postad 15 Juni , 2016 Rapport Share Postad 15 Juni , 2016 en fråga. När jag räknar alla poäng jag fått på alla spelare räknar jag till 42, men står att jag bara har 22 overall. Något som jag missat eller äre lagg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 15 Juni , 2016 Rapport Share Postad 15 Juni , 2016 en fråga. När jag räknar alla poäng jag fått på alla spelare räknar jag till 42, men står att jag bara har 22 overall. Något som jag missat eller äre lagg? Du får bara poäng för spelarna på plan. Av nån anledning har du lagt Payet + Lichtensteiner på bänken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 19 Juni , 2016 Rapport Share Postad 19 Juni , 2016 Suck. Någon annan som inte kan göra byten i dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 23 Juni , 2016 Rapport Share Postad 23 Juni , 2016 Såg det här idag, hur funkar det? Hade varit nice att dra igår med två italienare kvar i laget som man "vet" inte kommer att spela (vilket de inte heller gjorde)... Wildcard The wildcard can be used to potentially make transfers free of charge. It can be used only once throughout the tournament. The wildcard is played when confirming transfers that deduct points and can't be cancelled once played. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 23 Juni , 2016 Rapport Share Postad 23 Juni , 2016 Såg det här idag, hur funkar det? Hade varit nice att dra igår med två italienare kvar i laget som man "vet" inte kommer att spela (vilket de inte heller gjorde)... Wildcard The wildcard can be used to potentially make transfers free of charge. It can be used only once throughout the tournament. The wildcard is played when confirming transfers that deduct points and can't be cancelled once played. Funkar som så att du kan göra obegränsaat med byten utan poängavdrag när du använder wild cardet. Du måste använda det innan en spelomgång startar... mao kunde du inte dra den igår, utan var tvungen att dra den innan första matchen i tredje gruppspelsomgången startade. Mao, eftersom det är fria transfers just nu, så kan du använda ditt wildcard innan kvartsfinalerna om du behöver detta, alternativt innan semi/final. Kan komma till användning ifall spelarna i ditt lag inte tar sig vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 23 Juni , 2016 Rapport Share Postad 23 Juni , 2016 Funkar som så att du kan göra obegränsaat med byten utan poängavdrag när du använder wild cardet. Du måste använda det innan en spelomgång startar... mao kunde du inte dra den igår, utan var tvungen att dra den innan första matchen i tredje gruppspelsomgången startade. Mao, eftersom det är fria transfers just nu, så kan du använda ditt wildcard innan kvartsfinalerna om du behöver detta, alternativt innan semi/final. Kan komma till användning ifall spelarna i ditt lag inte tar sig vidare. Där ser man, tack för förtydligandet. Hade helt missat det för har inte sett nån knapp/ikon för det. Finns det nån sån, eller sker det per automatik första gången man "överbyter"? För man visste nog redan innan omgång 3 startade att Italien kommer spela B-11:a... Misstänkte iofs att du hade gjort nåt sånt när jag såg att du hade massa rumäner på planen vid nåt tillfälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 23 Juni , 2016 Rapport Share Postad 23 Juni , 2016 Där ser man, tack för förtydligandet. Hade helt missat det för har inte sett nån knapp/ikon för det. Finns det nån sån, eller sker det per automatik första gången man "överbyter"? För man visste nog redan innan omgång 3 startade att Italien kommer spela B-11:a... Misstänkte iofs att du hade gjort nåt sånt när jag såg att du hade massa rumäner på planen vid nåt tillfälle. Yep, står uppe till vänster, under my team typ, när du väl gör transfers. (Syns inte denna omgång dock eftersom det är fria transfers). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 27 Juni , 2016 Rapport Share Postad 27 Juni , 2016 Fem mittfältare/forwards från två lag som gör 7 mål tillsammans och allt jag får är två assists. Bristande fingertoppskänsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 27 Juni , 2016 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2016 Fem mittfältare/forwards från två lag som gör 7 mål tillsammans och allt jag får är två assists. Bristande fingertoppskänsla. Samma här... men blir tight och kul avslutning. Jämnt i toppen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts