Stoneburg Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 ** Game ID 436364910 starting - 2005-07-27 19:23:06 ** Silver Sedge [Hold 'em] (0.10|0.20 No Limit - Cash Game) Real Money - Laeelina sitting in seat 1 with $19.75 - dennismoore sitting in seat 2 with $12.45 - Stoneburg sitting in seat 3 with $40.28 - guta sitting in seat 4 with $20.00 [sitting out] - HisDogBelle sitting in seat 5 with $4.23 - okcorralwyat sitting in seat 6 with $11.55 - ziddax sitting in seat 7 with $22.40 - jakerc sitting in seat 8 with $18.80 - piffgurkan sitting in seat 9 with $2.65 - Nubyk sitting in seat 10 with $5.80 [Dealer] Laeelina posted the small blind - $0.10 dennismoore posted the big blind - $0.20 ** Dealing card to Stoneburg: [Qc] [Qs] Stoneburg called - $0.20 HisDogBelle folded okcorralwyat folded ziddax folded jakerc folded piffgurkan folded Nubyk folded Laeelina folded dennismoore checked ** Dealing the flop: [Jd] [Jh] [Qd] dennismoore bet - $0.20 Stoneburg folded dennismoore mucks: dennismoore wins $0.65 from the main pot Kan inte tänka mig att han minibettar den floppen utan quads. För tight? Citera
Nisseman Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 Jag skulle miniraisa där och folda om han callar, då har han med största sannolikhet Quads, speciellt som han inte raisar JJ från bb utan vill slowplaya dom hela vägen. Citera
slovakien Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 ehemm..... Foldar du full house??? Citera
rincewind Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 Förmodligen är jag en dålig pokerspelare då jag trode att detta var ett skämt. Tror inte man generellt sett ska vara rädd för floppade fyrtal då det händer rätt sällan... Hade aldrig lagt mig. Citera
Stoneburg Postad 27 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 27 Juli , 2005 Jag slår ju bara en bluff i det läget. Har han quads så dubblar han upp genom mig, bluffar han så vinner jag bara potten på typ $0.65 ju. Citera
rincewind Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 Jag slår ju bara en bluff i det läget. Har han quads så dubblar han upp genom mig, bluffar han så vinner jag bara potten på typ $0.65 ju. Det skulle ju kunna vara så att han har bara en J i sin hand. Då skulle han förmodligen raisa också. Citera
oggeking Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 Ärligt talat, skämta inte för mycket, folk kan ju tror att du menar allvar.. Citera
jompa1 Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 Tur att inte fler spelare var kvar i handen. Då hade min dator troligen åkt i väggen efter en sån där Citera
alve Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 Ja, det var för tight . Sen tvivlar jag starkt på att du är allvarlig. Citera
bzkt Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 Klockren Stoneburg, man ska aldrig vara för försiktig Måste känts rätt tungt att trycka fel i det läget? Citera
Stoneburg Postad 27 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 27 Juli , 2005 Måste känts rätt tungt att trycka fel i det läget? Kan man nog säga Tryckte iofs inte 'fel' utan var upptagen på ett annat bord. Alla la sig uppenbarligen blixtsnabbt just den här handen så när jag klickade tillbaka till bordet hade jag typ en sekund kvar att agera, såg vad som låg och försökte desperat träffa raise knappen... men hann inte. Citera
slovakien Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 Måste känts rätt tungt att trycka fel i det läget? Kan man nog säga Tryckte iofs inte 'fel' utan var upptagen på ett annat bord. Alla la sig uppenbarligen blixtsnabbt just den här handen så när jag klickade tillbaka till bordet hade jag typ en sekund kvar att agera, såg vad som låg och försökte desperat träffa raise knappen... men hann inte. Varför inte säga detta från början? Citera
Mikey Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 Måste känts rätt tungt att trycka fel i det läget? Kan man nog säga Tryckte iofs inte 'fel' utan var upptagen på ett annat bord. Alla la sig uppenbarligen blixtsnabbt just den här handen så när jag klickade tillbaka till bordet hade jag typ en sekund kvar att agera, såg vad som låg och försökte desperat träffa raise knappen... men hann inte. Varför inte säga detta från början? Har en svag känsla av att det skulle förstöra skämtet lite Citera
bzkt Postad 28 Juli , 2005 Rapport Postad 28 Juli , 2005 Varför inte säga detta från början? Ska jag berätta att solen är varm också? Vissa saker är rätt uppenbara. Citera
kgl Postad 28 Juli , 2005 Rapport Postad 28 Juli , 2005 notera klockslaget och att jag varit uppe sen ganska tidig morgon. Först när jag läste tänkte jag: "är han dum i huvudet". Sen läste jag igenom alla svar och tänkte "jahaaaa". Sen läste jag din HH och kommentarer igen, då skrattade jag Citera
Damp Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 Först trodde jag du var sinnessjuk men sen förstod jag skämtet Man ska alltid tänka på fyrtalet Citera
hnat Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 Den här tråden är ytterligare ett bevis på att folk sitter framför datorerna för mkt. Man uppfattar inte skämt i skrift utan en smiley bredvis. Citera
Recommended Posts