Quper Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 Kan börja med att säga att jag sommarjobbar på Barnens hus i Skellefteå. Som vanligt så är jag "tvingad" att stå 2 timmar i kassan per dag och idag är inget undantag. Plötsligt så ser jag en person komma fram till kassan och ska betala lite leksaker. Personen såg för övrigt inte alltför glad över att få vara i barnens hus vilket jag förståss inte kan förstå(ungefär som han ser ut efter ett bad beat)...... Nåväl, personen såg för övrigt väldigt lik ut vår egen mr poker Magnus Betner AKA Ector. När jag skulle ta körkortet så såg jag att förnamnet var Magnus med ett lite annorlunda efternamn, förmodligen Betner. Kom inte ihåg efternamnet eftersom jag kom inte heller ihåg Betners efternamn Skulle vara kul ifall Ector kunde bekräfta ifall det var han och Berätta lite om vad han har gjort i städernas stad Skellefteå ifall det nu var han. Citera
TANDEMCYKELN Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 Snabbare än blixten! Ligger Skellefteå på Öland? Citera
lfx Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 Tror Kubo på sitt eget sätt försöker säga att det inte var Ector som var i Skellefteå, right? Citera
Papa Kubo Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 Ligger Skellefteå på Öland? Nej, vilket precis är min poäng. Tänk lite för tusan. Tror Kubo på sitt eget sätt försöker säga att det inte var Ector som var i Skellefteå, right? Right. Citera
TANDEMCYKELN Postad 27 Juli , 2005 Rapport Postad 27 Juli , 2005 Nej, vilket precis är min poäng. Tänk lite för tusan. Haha. Det är semester för min del och då kan det bli en whisky på kvällen. Citera
Quper Postad 27 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 27 Juli , 2005 Tycker ändå det är lite konstigt att en som är så pass lik Magnus att man försöker komma ihåg hans namn på körkortet och att det sedan är just Magnus det står. är lite hefftigt att han inte bara har en dubbelgångare utan en som har samma förnamn dessutom. Är nog bäst att låta Magnus svara för sig själv när han kommer tillbaka från Öland/Skellefteå Citera
Ector Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 Har inte varit i Skellefteå på ett par år. Ser man mig kan man ju komma fram och säga hej. Eller så kan man skaffa ett liv. Valfritt Citera
Swede Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 Har inte varit i Skellefteå på ett par år. Ser man mig kan man ju komma fram och säga hej. Eller så kan man skaffa ett liv. Valfritt kan man fa valja ett mellanting? Typ sitta och flukta medan du ar i narheten? Citera
Che Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 om man är så pass nyfiken.. varför inte fråga när du hade chansen? Tror inte han är så pass övermänniska Citera
Quper Postad 29 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2005 Har inte varit i Skellefteå på ett par år. Ser man mig kan man ju komma fram och säga hej. Eller så kan man skaffa ett liv. Valfritt Stog för övrigt i kassan och hälsade som jag brukar göra till kunderna. dock så var din lockalike inte så pratglad så det blev mest bara ta betalt för varorna och räcka över en påse. var då tur iaf att jag inte grattulerade till wsop finalplatsen. skulle visserligen vara roligt att se om han skulle bli som ett frågetecken eller ifall han hört tidigare att han är ruggigt lik dig. Citera
Quper Postad 29 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2005 om man är så pass nyfiken.. varför inte fråga när du hade chansen? Tror inte han är så pass övermänniska Han hällsade inte ens tillbaka tror jag så jag tänkte att det är bättre att fråga när han är på lite bättre humör, här altså, ifall det hade varit han. Tycker inte heller han är någon övermänniska och det var inte direkt att jag blev nervös eller något, var mest bara att jag tycker det hade varit skoj att veta ifall det hade varit han. Citera
Largo-Sama Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 En sur komiker i en leksaksaffär Citera
Quper Postad 29 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2005 En sur komiker i en leksaksaffär Hehe låter faktiskt lite skumt, men tänk så hära istället. tänk om du var en komiker och det bästa du visste var leksaker, sen så kommer du in i en leksaksaffär där det finns hur mycket leksaker som helst och direkt du sätter dig på en rolig eldriven moppe så pajar den och du blir skyldig några tusenlappar eftersom det står en text på den där det står max 30 kg, skulle inte du bli sur då? Citera
Suppe Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 En sur komiker i en leksaksaffär Hehe låter faktiskt lite skumt, men tänk så hära istället. tänk om du var en komiker och det bästa du visste var leksaker, sen så kommer du in i en leksaksaffär där det finns hur mycket leksaker som helst och direkt du sätter dig på en rolig eldriven moppe så pajar den och du blir skyldig några tusenlappar eftersom det står en text på den där det står max 30 kg, skulle inte du bli sur då? Om man väger 70kg+, varför då sätta sig på en eldriven moppe som det t.om står max 30kg på? Citera
Papa Kubo Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 Betnér som är så slank, inte kan han väga över 30 kg? Citera
Micke_E Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 Lol, byta topic på tråden till "Officiella tråden för Ectors stalkers"? Citera
MJ Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 Har också sett honom, men tänker inte säga var. Det kan också ha varit en kille som var lik honom. Förresten Ector, det har varit lite skriverier om svensk/engelsmannen Barry Paskins framfart under WSOP, är det Peter Wahlbecks gamla vapendragare? Följdfråga blir naturligtvis: lirar Wahlbeck poker? Skulle var helt underbart att få se Wahlbeck tv-sänd från WSOP och snacka lite "stand-up comedian".... Citera
Ector Postad 30 Juli , 2005 Rapport Postad 30 Juli , 2005 Har också sett honom, men tänker inte säga var. Det kan också ha varit en kille som var lik honom. Förresten Ector, det har varit lite skriverier om svensk/engelsmannen Barry Paskins framfart under WSOP, är det Peter Wahlbecks gamla vapendragare? Följdfråga blir naturligtvis: lirar Wahlbeck poker? Skulle var helt underbart att få se Wahlbeck tv-sänd från WSOP och snacka lite "stand-up comedian".... Vet inte om Barry och Wahlbeck har gjort grejer ihop, men Barry är gammal gatu-artist, precis som undertecknad. Vet att han jobbade en hel del ihop med min vän och kollega Lasse Nilsen under 90-talet. Wahlbeck spelar nog inte poker nej, men jag har inte träffat honom på ett bra tag... Men å tredje sidan spelar ju alla poker nu för tiden så helt omöjligt är det väl inte. 63 kilo väger jag för övrigt och jag har inte för avsikt att besöka Smålandsstenar eller Örebro den närmsta veckan. Citera
Recommended Posts