1up Postad 20 April , 2016 Rapport Postad 20 April , 2016 Livet har blivit en röra - igen. Detta måste bli sista gången jag gräver mig ett djupt hål så därför startar jag en dagbok för att hålla mig på rätt bana. Kort bakgrund: Levt på poker senaste 7-8åren, haft sjuka lifeswings och sprungit riktigt kallt med relationer, div (ej tunga) substanser, hälsoproblem och vad andra skulle beskriva som psykoser. För 3 år sedan plockade jag ihop mitt liv och bestämde mig för att ordna upp allting och har gått bra fram tills senaste månaderna då min sambo samt mamma till mitt barn brakat ihop ordentligt. Jag har slitit som ett djur för att få ihop livspusslet och samtidigt hålla ihop förhållandet men det är nu på upphällningen. En separation skulle innebära att jag sitter i en mycket knivig (om än inte omöjlig) ekonomisk situation då jag plöjt ner större delen av mitt sparande i förhållandet eftersom jag inte kunnat hålla i pokerspelandet under den värsta tiden. Pokerforum, hjälp mig. Delar av mitt liv som behöver ordnas: Fysiskt: Få in regelbunden träning i form av löpning, rullskidor och lite gym. Ekonomiskt: Steg 1 är att få månaderna gå ihop (20k/månad ca) utan att backa och nalla av rullen. Steg 2 är att kunna lägga undan pengar och slappna av ett par hack. Psykiskt:hålla mig positiv och fortsätta älska livet istället för att gå in i negativa beteendemönster. Relationer: Rädda förhållandet. Om det ej är möjligt, se till att inte bli ovänner för livet, om det ej är möjligt så prioritera att vara förälder. Kommer antagligen fylla på eftersom. Pokermässigt: Kommer lira SvS och börja med 2/4-2/5 är kompetent nog att i teorin krossa dessa nivåer, nu handlar det om att plocka ihop psyket och hålla i när det blåser. Okej då kör vi. Citera
devalanteriel Postad 20 April , 2016 Rapport Postad 20 April , 2016 No offence, men borde du verkligen spela över huvud taget? Citera
1up Postad 20 April , 2016 Författare Rapport Postad 20 April , 2016 Tack för ditt svar! Troligen inte. Har dock skaffat mig ett (deltid) jobb vid sidan av pokern för att se till att täcka upp de fasta kostnaderna, fick inte med det i ursprungsposten. Citera
devalanteriel Postad 20 April , 2016 Rapport Postad 20 April , 2016 Alright. Well, lycka till iaf. Hoppas att allt reder ut sig. Citera
1up Postad 24 April , 2016 Författare Rapport Postad 24 April , 2016 fått en okej start, lirat en 5-6k händer och allt har rullat på bra. Jag är lite ringrostig då det var ett tag sedan jag lirat 5max, lastat bort några inköp i onödan och sådär. Målet fram till fredag är att spela en 10k händer till samt ta en dag ledigt. Citera
Recommended Posts