mpee Postad 31 Juli , 2017 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2017 Den 2017-07-25 kl 23:50, säger Lundin89 : Saknar en jävla massa stålar på svs efter en sex timmar lång match mot en odödlig snubbe, fick ta honom till slut men nu, två dygn senare, har jag fortfarande inte fått pengarna från det bordet. Supporten är inte till någon hjälp heller. Fått tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker4life2 Postad 31 Juli , 2017 Rapport Share Postad 31 Juli , 2017 3 timmar sedan, säger mpee : Får ta och göra det. Försökte en gång men introt tog aldrig slut. Jäkla tjat på att introt är för långt All den tid o kärlek jag la ner för att spela in det i studion aja....... får väl göra nått åt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Juli , 2017 Rapport Share Postad 31 Juli , 2017 Haha fan sant, jag hade helt klart krossat idag om bara orkat göra comeback. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 24 September , 2017 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2017 (redigerade) Tillbaks i Sverige sen nån nån vecka. Frisk luft, kebab och gammal hederlig svensk ordning och reda! Haft fullt upp med familj å vänner, styra upp lägenheten(slängde onödigt mycket innan jag drog) och annat småpill. Tillbaka i verkligheten mao. Planen är att börja knega. Saknar rutiner och en fast månadslön. Grind på sidan om och starta ett seriöst sparande. Sista pokerpengarna från back in the days åkte in i en centralt belägen bostadsrätt. Är inne på att sälja inom en hyfsad snar framtid, köpa mig en större tvåa alt trea utanför citykärnan och samtidigt frigöra deg. Plussade 18.000 förra månaden på inte många timmar alls. Nu i sep har jag bara spelat 5-6h men ska försöka spurta lite sista veckan. Är alldeles för omotiverad för att spela heltid. Fick in lika mycket volym när jag hade heltidsjobb som jag får nu men med fördelen att man då inte hade dåligt samvete för att man inte spelade vissa dagar. Passar på att highfiva er jag mött upp under resan. Blev ett par episka utekvällar som sent ska glömmas! Redigerad 24 September , 2017 av mpee Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 September , 2017 Rapport Share Postad 25 September , 2017 Fan, du som uppdaterade så ofta från Bangkok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunbird88 Postad 25 September , 2017 Rapport Share Postad 25 September , 2017 18 timmar sedan, säger mpee : Planen är att börja knega. Saknar rutiner och en fast månadslön. Grind på sidan om och starta ett seriöst sparande... Nice! Kan rekommendera att jobba mindre än 100% (40h/v) om du skall fortsätta spela hobbyseriöst vid sidan av. Kanske inte verkar som en nämnvärd skillnad men om du jobbar 80% och kör 6h-dagar kan du ju lätt komma in vid 10-tiden till jobbet mer utvilad. Alternativt vara ledig en dag (typ måndagar) om du spelar turneringssöndagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 26 September , 2017 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2017 (redigerade) Den 2017-09-25 kl 16:25, säger Sunbird88 : Nice! Kan rekommendera att jobba mindre än 100% (40h/v) om du skall fortsätta spela hobbyseriöst vid sidan av. Kanske inte verkar som en nämnvärd skillnad men om du jobbar 80% och kör 6h-dagar kan du ju lätt komma in vid 10-tiden till jobbet mer utvilad. Alternativt vara ledig en dag (typ måndagar) om du spelar turneringssöndagar. Tanken har slagit mig men kommer inte vara möjligt till en början. Ska satsa på att ta vara på tiden bättre istället. Bränner lätt +80h månaden på videospel och slösurf. Den 2017-09-25 kl 12:27, säger Metaddict : Fan, du som uppdaterade så ofta från Bangkok Borde kunnat skrivit mer absolut. Var vårt att finna motivation och är inte helt anonym här så vill inte bomba allt för många degenerade historier. Åtminstone då jag inte hade motivation att balansera upp det med annat. ;P Gick igenom alla mina tagna bilder och jag har på riktigt inte lyckats tagit en endaste vettig bild på 1.5år. Förstår inte vad jag gör för fel. Redigerad 26 September , 2017 av mpee Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunbird88 Postad 27 September , 2017 Rapport Share Postad 27 September , 2017 Den 2017-09-26 kl 20:02, säger mpee : Tanken har slagit mig men kommer inte vara möjligt till en början. Ska satsa på att ta vara på tiden bättre istället. Bränner lätt +80h månaden på videospel och slösurf. Sheeet. Ah då hinner du nog med både heltidjobb och grind om du drar ner på den skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 1 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2018 (redigerade) Slänger in en liten update. Mår bättre än någonsin i vuxen ålder. Flyttat ihop med världens bästa tjej som jag gissar att jag klonkade på ren och skär levnadsglädje, ska bli farbror, allt är bra med familj och vänner osv osv. Thailand gjorde mig gott. Innan var jag semi deprimerad och ville bara fly vardagen. Nu dryga två och ett halvt år är jag som förbytt. Finner glädje i småsaker och hittar nya hobbys i allt från matlagning, odla saker, naturliv. Funtar även på både mc kort och att ta jaktlicens. Förr var det mest jobba spela tv-spel och berusa sig till helgen. Hade ett break från poker men satte in en tusing för ca 2 månad sedan. Fick upp rullen till 30kSEK idag. Då det arbetas heltid så blir det inte mycket till volym men har jobbat på att bara spela när jag är i mitt a-game. Verkar kommit över åtminstone en tröskel vad gällande den mentala biten, tiden får utvisa. Har bättre sizningar nu och preflop känns betydligt stabilare än tidigare. Kommer hålla mig på /2 - /5 och har inga egentliga ambitioner att spela högra än så. Uppåt sitter regs jag rakt ut förlorar emot och saknar helt motivation för teori. Målet tillsvidare är att månadsspara 15k/mån. Redigerad 1 Maj , 2018 av mpee 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 17 Juni , 2018 Rapport Share Postad 17 Juni , 2018 Fan vad kul med en till gammal räv som skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 22 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2018 Den 2018-06-17 kl 18:59, säger hampulito : Fan vad kul med en till gammal räv som skriver Ja visst blir man nostalgisk av att se nicks från förr posta. Rätt många man undrar vad de blev av. ..... ohmbet erbjuder nyreggade 10x pengarna på att Sverige målar mot Tyskland. (bonuskod vm2018) Oklart vad maxbett är då jag tydligen har ett gammalt account liggandes redan. Men känns spelvärt och kan säkert ge extra krydda till matchen åt någon!! fake edit: hoppas det är okej att posta kod men jag går all in och chansar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ronnyboy Postad 22 Juni , 2018 Rapport Share Postad 22 Juni , 2018 1 timme sedan, säger mpee : Ja visst blir man nostalgisk av att se nicks från förr posta. Rätt många man undrar vad de blev av. ..... ohmbet erbjuder nyreggade 10x pengarna på att Sverige målar mot Tyskland. (bonuskod vm2018) Oklart vad maxbett är då jag tydligen har ett gammalt account liggandes redan. Men känns spelvärt och kan säkert ge extra krydda till matchen åt någon!! fake edit: hoppas det är okej att posta kod men jag går all in och chansar! vart ligger de spelet? reggade konto men hittar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ronnyboy Postad 22 Juni , 2018 Rapport Share Postad 22 Juni , 2018 maxbet 50kr, snacka om att bli blåst å att ta bort ett spel som man redan gjort går ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 23 Juni , 2018 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2018 6 timmar sedan, säger Ronnyboy : maxbet 50kr, snacka om att bli blåst å att ta bort ett spel som man redan gjort går ej. Fy fan vad värdelöst. Borde man ju kunnat listat ut och inte posta då jag inte kunde se för mig själv . Ska åka och jobba å skämmas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 28 Juli , 2019 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2019 Någon som är i Bangkok/Phuket kommande tre veckor och vill ta en kväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 2 September , 2019 Rapport Share Postad 2 September , 2019 BUMP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernhard1 Postad 2 September , 2019 Rapport Share Postad 2 September , 2019 Kommer ner till BKK i December, träffar gärna på andra Pokersnubbar då kul att hänga med på din resa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts