Toobo Postad 14 Mars , 2016 Rapport Postad 14 Mars , 2016 hej jag e intresserad av att använda pt4 på svenskaspel å vad jag har förstått så ska de gå? jag vet inte hur man gör för att få igång de på mac så om någon vet hur man gör är jag väldigt tacksam för hjälp:) Citera
GTOBåten Postad 14 Mars , 2016 Rapport Postad 14 Mars , 2016 PT4 har en mac-version så du behöver ingen VM eller köra någonting i Windows. Citera
Toobo Postad 15 Mars , 2016 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2016 jo de vet ja men om de funkar på svs? och isf måste man ha någon HH converter? Citera
Enterprise Postad 15 Mars , 2016 Rapport Postad 15 Mars , 2016 jo de vet ja men om de funkar på svs? och isf måste man ha någon HH converter? Det fungerar på svs. Ingen converter behövs. Citera
Toobo Postad 15 Mars , 2016 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2016 fungerar de även på turneringar?? Citera
Enterprise Postad 15 Mars , 2016 Rapport Postad 15 Mars , 2016 fungerar de även på turneringar?? Ja, HUDen fungerar. Har för mig det varit lite strul med loggning av vinster/förluster, men det kanske är fixat. Har inte spelat en turnering på svs på länge så någon annan kanske vet bättre. Citera
Toobo Postad 15 Mars , 2016 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2016 ok tack då ska ja försöka få igång de:) Citera
Toobo Postad 15 Mars , 2016 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2016 fått igång detta nu:) tack för hjälpen! men dock kan ja inte importera handhistoriken utan får bara in de som spelas. någon som vet vad som kan vara problemet? Citera
Recommended Posts