Robzz Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Hej! Jag är relativt ny på no-limit, har innan kört ganska mycket på FL.Därför lirar jag på små bord 30$ max buy-in. Jag spelade på ett bord med 6st spelare, hade en ganska tidig position och fick 44 på handen.Ingen höjning innan floppen. Floppen: K K 4 Fick alltså kåk direkt. Jag höjde 5*BB, Alla lade sig utom en som reraisade mig med 5BB. Vad bör man göra i det här läget då?, jag antog att han hade en kung och låg på en triss så jag höjde på han igen varpå han synade. Turn: K K 4 T Vad skulle ni göra från detta läge? , jag var först att agera. * Lite RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Adapa Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Raisa pott, finns inte många som lägger en triss på den nivån. Ta max betalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 spelar väl ingen roll hur många BB du satsar ? räkna i förhållande till potten, annars fattar vi inget - sen vore det väldigt bra att få se stackdjup, din position etc, men antagligen hade du bara kunnat gått all-in på floppen och fått syn(med tanke på nivån). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Som tidigare postare sagt så är denna nivå inte känd för sitt storspel, så har fi triss kommer han inte komma undan oavsett vad du gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Robzz Postad 27 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Jag gick all-in för fi var en mycket aggressiv spelare.Han callade och det visade sig att han hade K-T Så jag toskade min floppade kåk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RayIV Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Efter att ha blivit höjd på floppen sätter jag honom stenhårt på en K och trycker i vetskap om att han inte kommer lägga handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts