Partneransvarig Postad 15 Januari , 2016 Rapport Postad 15 Januari , 2016 Ta ner almanackan och boka in de två kommande torsdagarna. Den 21 januari samt 28 januari kör Unibet två finfina turneringar exklusivt för oss på Poker.se och Pokerforum.nu. I potterna ligger €500 adderat i varje turnering, och du måste ha ett svenskt Unibetkonto för att delta! Inköpet ligger på €5+0.50. Namn: poker.se - €500 added Tidpunkt: 21/1 & 28/1 kl 20:00 Inköp: €5+0.50 Adderat till potten: €500 i cash per turnering Lösenordsrebus: forstaärrandraäritredjeärsfjärdeärm femteärjsjätteärosjundeärlåttondeärk (åttabokstäver) Om du inte har något konto på Unibet men vill spela turneringarna går det utmärkt att starta ett via oss. Gå in på vår Unibet Recension och öppna konto. Citera
Crappy Postad 21 Januari , 2016 Rapport Postad 21 Januari , 2016 Det blev inget spel 48 timmar för att byta skrilladress Citera
Partneransvarig Postad 22 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2016 Det blev inget spel48 timmar för att byta skrilladress Synd Hoppas du tar nya tag nästa vecka! Citera
Crappy Postad 22 Januari , 2016 Rapport Postad 22 Januari , 2016 Asch Jag drog fram kortet, jag kunde inte motstå. Jag avskyr att använda det, men denna gång fick det gå. Tyvärr blev det inget bra ändå, men det var inte Unibets fel Citera
Recommended Posts