Gå till innehåll

n.f.f.n.s.n.c


zsnowstorm

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Session 39: +86,87SEK 199 händer

Session 1: +68,65SEK 275 händer (ny månad!)

Session 2: -294,67SEK 487 händer

Session 3: +287,15SEK 1442 händer

 

BR: 1145,50SEK

 

BR är så liten igen p.g.a. uttag. Session 2 var enorm tiltsession, skrek och härjade som en galning på dataskärmen, så jag nästan blev orolig att datan skulle paja av all spott som råkade hoppa fram ifrån käften på mig, i samband med att jag övade på den mer vulgära delen av mitt vokabulär, där ord och fraser såsom "jävla fittböghora som min raisar c-bet med floppad nöt och overbet shovar turn, är dina jävla päron syskon eller, man är fan bra jävla sämst om man inte ens kan spela floppad nöt i 3b pott på korrekt sätt, varför lever du ens?" o.s.v. hör hemma, haha, så pinsamt. Undra hur lyhört det är här egentligen, har fan ingen koll på det...

 

Okej, dags för en sånhär nurå.

 

Maj:

+2977,48SEK 25232 händer

Giraff och sånt:

maj_giraff_mf.png

maj_stats.png

 

Överlag rätt nöjd med spelet, har fått upp min 3b% med typ 1-1½ procentenhet, vilket var något jag ville. Vill nog helst ha den på typ 8% egentligen, men 3b är inte liiika viktigt på fucking /0,5 som /1-/2. Kör mest 3b för value... Försökt försvara mina blinds mycket mer än förut också (detta är iofs saker jag jobbat på sen i vintras lol), och tar rätt många syner i BB när det blir multiway med typ lite allt möjligt skit.

 

Jag hade dock förhoppningar om att jag skulle kunna avancera lite i nivå och få utrymme att göra lite framsteg inom pokern igen förra månaden, när jag väl fick cash för första gången på forever. Tyvärr var jag på tok för vårdslös med irl-stålarna i vanlig ordning, så det kommer nog inte bli något nivå-avancemang och BR-byggande förrän jag får lön typ fram emot slutet av sommaren. Jag hann med att lira lite /1 iallafall. Synd att jag hade den där tiltsessionen på /1 med -4BIs, annars hade jag kanske hunnit med att få ihop lite cash att lira för. Lite trist att dbn står och stampar på samma plats hela tiden v.g. pokern, men inte mycket jag kan göra åtet... Var ju betydligt mer spännande, när det gick uppåt, BR växte till 20Kish, började lira /2 o.s.v. Borde kanske isolera mig, köpa nudlar och kötta i juni för att komma någonvart, men man vill ju bara sitta ute i solen och vara full liksom. Dessutom, vill jag ha mina Magnum Double som inte är billiga. Aja, men det kommer - jag lovar! Fortfarande helt övertygad om att jag egentligen är superbegåvad tim dwan sauåås, och kommer krossa någongång i framtiden haha.

 

Bara för att påminna mig själv och pf om att jag faktiskt har vunnit lite stålar + att giraffer är kul, så kommer en giraff sedan dagbokens start nu igen:

sen_db_start_giraff_mf.png

 

 

Haha, sjukt rolig story med gayvibbarna!

 

Fett att du har kommit in på skrivarlinjen. Vilken stad kommer du att studera i?

Haha, gayvibbarna visade sig senare vara sanna. Inte bara jag som nojade. Råkade haka på efterfest hos samma snubbe, vilket var väldigt roligt faktiskt. Kanhända lite onödigt, men det är det ju alltid. Blev nästan orgie emot slutet lol, var dock tjejer inblandade också, men han verkar lite tänd på mig haha. Behöll kalsipperna på hela tiden iallafall. Men tycker sånt där är fett obekvämt, även när det kommer till flickor. Jag är sämst på att avvisa människor. Man vet ju själv hur jävla surt det är att bli avvisad liksom. Iofs, är det väl bättre att vara ärlig direkt, och inte inge några falska förhoppningar. Min gayperiod (jag har haft en sån - dock längesen nu) är ett jävligt avslutat kapitel by now... :roll:

 

Törs inte säga exakt skola eller stad p.g.a. integritet, men det blir södra Sverige iallafall. Finns väl åtminstone några att välja på där, så jag förblir lite hemlig av mig iaf. 8-) Men jag är fett glad över hela grejen. Kommer ju inte ha några polers där öht, så om folk huserar i Malmö, Lund eller i de trakterna, så är jag up for drinks eller lajvslask i höst! :-)

 

En lite dyr syn men du bör vara rätt polariserad här och många händer du trebetar preflop spelar du (förmodligen) inte så här på denna bräda (QQ/KK). Beroende på hur du spelat tidigare kan det eventuellt vara en syn in my opinion.

Jag lirar ju alla mina AK/AQ/Axs som tvåparat sig på det där sättet iaf. Men helt dum syn är det väl kanske inte. Kommer inte riktigt ihåg hur dynamik, gameflow etc. såg ut vid tillfället.

 

 

 

 

Vaknade upp (och kom upp ur sängen) före kl. 16 för första gången på skitlänge. Känner mig konstigt nog utvilad också, harmonisk och fan på bra humör. Skrev en liten dikt imorse som pf kan få smaka på:

Redigerad av zsnowstorm
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 316
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Session 4: +22,42SEK 485 händer

Session 5: +98,56SEK 738 händer

 

BR: 1266,78SEK

 

Mjä, tycker det går rätt segt, men aja inge pluswhine. Ska väl köra en sessionjävel till. Måste fan få lite plögg gjort nu, fortfarande inte kommit igång. Så jävla lätt att skjuta på sånt när det är så relativt litet kvar att göra. Fortfarande på sinnessjukt bra humör, och har ingen aning om varför haha. (Helt nykter, kan tilläggas.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Vaknar upp (om jag ens sovit?) med att det står "no rules" med läppstift b.la. på min röv och bröst. Skulle bara ta en öl... Lol orkar inte med mig själv. Happ, glad nationaldag då eller vad man säger... Fast åt helvete med nationer förresten.

Redigerad av zsnowstorm
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Session 7: +242,18SEK 821 händer

 

BR: 1460,97SEK

 

Var upp en jävla massa BIs p.g.a. omaha-bord med 4 90/50/30-50-snubbar, blev typ minst 4b varje hand lol, men lika fort som man vinner massa saker kan man förlora dem. :rolleyes: Oh, well, nöjd ändå. Tbt försöka hålla sig vaken resten av dagen för att fixa till dygnsrytmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Session 10: -596,57SEK 446 händer

 

BR: 1072,14SEK

 

Förlorade det mesta av mina pengar emot 90/20/0 på omaha /1, floppade oesdfd och degade och degade, blev nersynad av btm two osv. och binkade såklart aldrig inte. Tillbaka till där månaden började då.

 

EDIT: Aja, drar hem till päronen i minst en vecka nu, för att verkligen fokusera på att bli klar med det sista plugget, och då kommer det nog hinnas med en hel del poker, eftersom det inte finns så jävla många distraktioner här. Räknar med att fördubbla BR under tiden. Inget mer jävla PLO-skit bara, så kommer det lösa sig.

Redigerad av zsnowstorm
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Session 11: -31,52SEK 1266 händer

Session 12: +145,67SEK 544 händer

Session 13: +151,39SEK 346 händer

Session 14: +66,19SEK 2117 händer

Session 15: -24,80SEK 16 händer

Session 16: +122,23SEK 1607 händer

 

Mjä, inte alls spelat så mycket som jag tänkt, eller gjort någonting öht för den delen... Vet inte vad det är för fel på mig, typ bara legat på soffan, glott på WW1-dokumentärer och blivit tjock hfhf. Måste få tummen och armbågen etc ur stjärten snart, sista tentan den 20. Skulle suga att kugga den, och behöva fixa det efter sommaren... Inte för att jag någonsin har kuggat en tenta evar, men jag har inte direkt gjort några större ansträngningar för att klara den ännu, så sjuukt omotiverad till typ allting som inte involverar ligga ner och äta haha...

 

Btw, äre något fel på bitcoin atm eller? Har en transaktion som inte har blivit confirmad efter typ 24h+ nu. Har aldrig hänt mig förut... Använder MultiBit HD om det spelar någon roll. Inte direkt mycket stålar, men vill helst inte att de försvinner ut i cyberrymden... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjoho! Nu har pf en medlem med en masterexamen i latin! 8-) Så jävla glad och lättad. :-) Drar hem till päronen i en månad för att knega nu, vilket betyder att jag inte kommer behöva köpa mat och sånt, så förhoppningsvis kommer jag kunna bygga lite rulle igen. Vill verkligen lira /2 igen. Hoppas inte kneget tröttar ut mig alltför mycket bara, så jag pallar grinda gärnet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjoho! Nu har pf en medlem med en masterexamen i latin! 8-) Så jävla glad och lättad. :-) Drar hem till päronen i en månad för att knega nu, vilket betyder att jag inte kommer behöva köpa mat och sånt, så förhoppningsvis kommer jag kunna bygga lite rulle igen. Vill verkligen lira /2 igen. Hoppas inte kneget tröttar ut mig alltför mycket bara, så jag pallar grinda gärnet.

 

Coolness 8-) Grats!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Session 17: +41,47SEK 378 händer

Session 18: +145,30SEK 121 händer

Session 19: +59,32SEK 1147 händer

Session 20: +103,32SEK 663 händer

Session 21: +146,88SEK 384 händer

 

BR: 833,77SEK

 

Tog ut massa stålar för investeringar, därav den låga BR. Men jag satsar på att lira 3h/dag hädanefter. Förutom idag, då jag inte riktigt har anpassat mig till mitt schema ännu, d.v.s. upp kl. 5 varje morgon, och fick följaktligen typ 4h sömn inatt. Ville lira en till session, men satt och nickade till hela tiden...

 

Coolness 8-) Grats!

Tyvm! Känns så sjukt konstigt - och befriande, kan inte komma ihåg senast när jag inte behövde ha plugg i bakhuvudet. Jag var ju såå nära på att ge upp mina studier helt och hållet en stund, ungefär vid dagbokens början. Pluggade inte något på typ tre månader, och dessförinnan "flydde" jag med 30K i kontanter till ett fattigt land, med tanken att aldrig komma tillbaka igen. Men nu har jag fan fått ordning på saker och ting, litegrand åtminstone. :-)

 

Godnatt på er!

Redigerad av zsnowstorm
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjoho! Nu har pf en medlem med en masterexamen i latin! 8-) Så jävla glad och lättad. :-) Drar hem till päronen i en månad för att knega nu, vilket betyder att jag inte kommer behöva köpa mat och sånt, så förhoppningsvis kommer jag kunna bygga lite rulle igen. Vill verkligen lira /2 igen. Hoppas inte kneget tröttar ut mig alltför mycket bara, så jag pallar grinda gärnet.

 

Grattis! Sjukt ballt, hade gärna lärt mig latin. Tyvärr finns varken motivation, tid eller ork som det ser ut just nu. En vacker dag kanske :roll:

 

Ses på /2 snart då :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Session 24: +52,75SEK 954 händer

Session 25: -113,08SEK 130 händer

Session 26: -314,59SEK 1882 händer

Session 27: +151,53SEK 1201 händer

Session 28: +177,60SEK 587 händer

Session 29: +24,03SEK 806 händer

Session 30: +130,53SEK 848 händer

Session 31: +34,38SEK 417 händer

Session 32: +83,57SEK 1293 händer

Session 33: +12,05SEK 710 händer

 

BR: 1193,50SEK

 

Går förjävla segt med pokern atm faktiskt, juli blev fan bland de sämsta månaderna evar, plussade ca 1,4K bara. Man märker att det är semester dock, är sinnessjukt fiskigt nu alltså. Har haft x sessioner, där jag varit upp 3-4BIs efter typ 20min och sen bara torskat tillbaka typ allt... Aja, lossnar väl så småningom. Har ett stakeerbjudande, men vettefan om det är värt det... Jag kommer ju komma härifrån så småningom ändå. Slänger upp giraff imorgon, pallar inte atm.

 

Har knegat på som fan och har fan ont överallt (mvh suttit vid ett skrivbord 24/7 i typ 6 år) och städar upp skit för människor, som jag har x2-3 högre utbildning än... Oh well, akademikerdöden...

 

Råkade även fylleregga mig till shack sm. Inte spelat schack seriöst på 6 år, och nu har jag typ panik för jag vill inte skämma ut mig totalt... Tror därför det kommer bli mer schack än poker under de tre veckor jag har på mig att förbereda mig lol... Finnes det okejish schackspelare på pf, så lirar jag gärna träningspartier på typ FICS eller dylikt! Hade 1600 i rating och var underrankad då, nu vettefan. Hoppas man kan slå nån 1300 iallafall haha...

 

Grattis! Sjukt ballt, hade gärna lärt mig latin. Tyvärr finns varken motivation, tid eller ork som det ser ut just nu. En vacker dag kanske :roll:

 

Ses på /2 snart då :-D

Tack! Kan ge dig privatlektioner, 100kr/h via Skype! 8-) Finns så mycket saker man vill lära sig här i livet. Enda anledningen till att jag skulle vilja ha evigt liv är att jag fucking vill lära mig typ allting, läsa allting o.s.v. Kommer ihåg när jag ville bli spelprogrammerare när jag var typ 14, och började hänga på stadsbiblioteket i hålan jag växte upp i. Till slut gick jag ifrån programmeringsböcker till religionsvetenskap, filosofi, språk o.s.v. Läste fan allt möjligt jävla skit som jag antagligen var för omogen för att kunna förstå, bl.a. John Stuart Mills självbiografi lol, som till dags datum är det TRÅKIGASTE jag någonsin har läst...

 

Får se hur det blir med /2 alltså. Fick nyss faktura ifrån skadorna på min gamla lägenhet. De tyckte det kostade 12K att reparera haha.

 

Grattis! Fan vad skönt det måste kännas :-)

Tack, jomen det gör det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Har börjat lira lite smått igen. Jag väntar tills augusti är slut, därpå får ni giraffer för alla månader som jag har varit borta. Also, om folk vill dricka bärs i Malmö-, Ystad-, Lund- eller Köpenhamnstrakten, så får ni gärna hojta till! :lol: Känner mig aningen lonely här, men är en skön lirare egentligen.

 

Laters!

Redigerad av zsnowstorm
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Juni:

+2692,17SEK 13553 händer

scsxuq.png

 

Juli:

+1467,99SEK 25677 händer

2yjzlol.png

 

Augusti:

+986,71SEK 4466 händer

160o9wj.png

 

Bara småslantar och inte särskilt många händer som ni kan se... Skulle ändå vilja försöka snitta på 500-600 händer/dag i framtiden, men jag har rätt mkt shit att göra alltså... Måste skaffa svart polotröja, bli smart och skriva bra grejor etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...