Partneransvarig Postad 2 Oktober , 2015 Rapport Postad 2 Oktober , 2015 (redigerade) Våra vänner på 888.com fortsätter den fina traditionen att rulla ut matiga kampanjer exklusivt för oss på Poker.se och Pokerforum.nu. under fyra dagar i oktober kommer det att köras fyra stycken $550-garantier, där 888.coms svenska ambassadör Sofia Lövgren dessutom agerar bounty. Utöver prispotten som är garanterad finns $100 extra adderat för den som slår ut Sofia ut turneringen. Riktigt laddat för en rejäl pokerfest med andra ord!!! Namn: PokerSE Sofia Lovgren Bounty Tid: tors 8 okt, tors 15 okt, tis 20 okt samt mån 26 okt klockan 20:00 (30 minuter latereg) Inköp: $11+1 Adderat: $100 i bounty på "sofialovgren". Dessutom en garantipott på $550. Turneringen är öppen för de som öppnat konto på 888.com via länk på Poker.se eller pokerforum.nu. Minst fem spelare krävs för att turneringen ska starta. Har du inget konto på 888.com men vill spela turneringen går det utmärkt att öppna ett här! Redigerad 8 Oktober , 2015 av Partneransvarig Citera
Partneransvarig Postad 7 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2015 vi påminner om morgondagens turnering. Med $600 adderat är det ett finfint övervärde i denna turnering! Citera
Partneransvarig Postad 8 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2015 (redigerade) Vi vill upplysa om att kvällens turnering är garanti och inte adderad. Elva timmar kvar! Bara sex anmälda (inklusive Sofia!) so far. Redigerad 8 Oktober , 2015 av Partneransvarig Citera
robbannnnn Postad 8 Oktober , 2015 Rapport Postad 8 Oktober , 2015 Vi vill upplysa om att kvällens turnering är garanti och inte adderad. Elva timmar kvar! Bara sex anmälda (inklusive Sofia!) so far. Det finns ingen möjlighet för mig som varit reggad på 888 länge å vara med.. hade ju ingen chans att regga mig via er så att säga! Citera
Smool Postad 8 Oktober , 2015 Rapport Postad 8 Oktober , 2015 Vi vill upplysa om att kvällens turnering är garanti och inte adderad. Elva timmar kvar! Bara sex anmälda (inklusive Sofia!) so far. Varför ser man inte turneringen via appen eller på webbklienten? Har inte tillgång till datorn så kan inte regga då Citera
Partneransvarig Postad 8 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2015 Det finns ingen möjlighet för mig som varit reggad på 888 länge å vara med.. hade ju ingen chans att regga mig via er så att säga! Tyvärr Citera
Partneransvarig Postad 8 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2015 Varför ser man inte turneringen via appen eller på webbklienten? Har inte tillgång till datorn så kan inte regga då Synd. Ska kolla om 888 om det är något som går att ordna till nästa vecka. Glöm inte att det är 30 minuters late-reg folk!!! Citera
valterego Postad 13 Oktober , 2015 Rapport Postad 13 Oktober , 2015 Missa inte att det är rerun på turneringen nu på torsdag. 36 spelare senast för den som vill räkna på övervärdet. Citera
Partneransvarig Postad 14 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2015 Vi laddar om för ny turnering i morrn kväll. Samma upplägg som förra veckan!!!! Citera
Pfoskariot Postad 15 Oktober , 2015 Rapport Postad 15 Oktober , 2015 Går inte och regga mig trots jag signat upp genom er, segt och få svar från er, har missat flera turneringar nu pga det. Citera
Rainman60 Postad 15 Oktober , 2015 Rapport Postad 15 Oktober , 2015 Våra vänner på 888.com fortsätter den fina traditionen att rulla ut matiga kampanjer exklusivt för oss på Poker.se och Pokerforum.nu. under fyra dagar i oktober kommer det att köras fyra stycken $550-garantier, där 888.coms svenska ambassadör Sofia Lövgren dessutom agerar bounty. Utöver prispotten som är garanterad finns $100 extra adderat för den som slår ut Sofia ut turneringen. Riktigt laddat för en rejäl pokerfest med andra ord!!! Namn: PokerSE Sofia Lovgren Bounty Tid: tors 8 okt, tors 15 okt, tis 20 okt samt mån 26 okt klockan 20:00 (30 minuter latereg) Inköp: $11+1 Adderat: $100 i bounty på "sofialovgren". Dessutom en garantipott på $550. Turneringen är öppen för de som öppnat konto på 888.com via länk på Poker.se eller pokerforum.nu. Minst fem spelare krävs för att turneringen ska starta. Har du inget konto på 888.com men vill spela turneringen går det utmärkt att öppna ett här! Ska man verkligen inte kunna spela turren för att man har reggat sig på 888 tidigare o inte genom er länk ? Citera
valterego Postad 15 Oktober , 2015 Rapport Postad 15 Oktober , 2015 Går inte och regga mig trots jag signat upp genom er, segt och få svar från er, har missat flera turneringar nu pga det. Kommer inte hinna till ikväll, men pm:a mig 888-namn så kollar jag med sajten i morgon. Citera
valterego Postad 15 Oktober , 2015 Rapport Postad 15 Oktober , 2015 Ska man verkligen inte kunna spela turren för att man har reggat sig på 888 tidigare o inte genom er länk ? Nej. Turneringencär dedikerad till de som signar hos oss. Citera
Rainman60 Postad 15 Oktober , 2015 Rapport Postad 15 Oktober , 2015 Nej. Turneringencär dedikerad till de som signar hos oss. Och det kan man ju inte göra om man redan har ett konto hos 888. Dom godkänner inte att man avregistrerar sig och sen registrerar sig genom er Citera
valterego Postad 15 Oktober , 2015 Rapport Postad 15 Oktober , 2015 Och det kan man ju inte göra om man redan har ett konto hos 888.Dom godkänner inte att man avregistrerar sig och sen registrerar sig genom er Nej, det stämmer. Turren är alltså för de som tidigare signat via oss, samt de som ännu inte har konto på 888. Citera
Partneransvarig Postad 20 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2015 Nästa turnering spelas ikväll, så observera att det inte är någon torsdagsturnering denna vecka!! Citera
Crappy Postad 20 Oktober , 2015 Rapport Postad 20 Oktober , 2015 Det hade jag missat Är det ok med övriga om jag tar bountyn? Citera
Crappy Postad 20 Oktober , 2015 Rapport Postad 20 Oktober , 2015 Ok missade bonutyn och blev totalt utspelad HU WP, vem du nu var Citera
zebulba69 Postad 23 Oktober , 2015 Rapport Postad 23 Oktober , 2015 Tack för berömmet crappy, du var lite mesig i HU... Citera
Crappy Postad 25 Oktober , 2015 Rapport Postad 25 Oktober , 2015 (redigerade) Revanschjakt imorgon Redigerad 26 Oktober , 2015 av Crappy Citera
valterego Postad 26 Oktober , 2015 Rapport Postad 26 Oktober , 2015 revansch jakt imorgon gl hf! Citera
Crappy Postad 26 Oktober , 2015 Rapport Postad 26 Oktober , 2015 Det hade jag Ty alla, och tack 888. Med mycket stor tur lyckades jag vinna HU mot en mycket bättre spelare. Citera
CharlesRane Postad 26 Oktober , 2015 Rapport Postad 26 Oktober , 2015 Det hade jag Ty alla, och tack 888. Med mycket stor tur lyckades jag vinna HU mot en mycket bättre spelare. Grattis!! Citera
Recommended Posts