devalanteriel Postad 22 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2016 Nej, har haft hälsporre en gång förut och den här smärtan sitter koncentrerad på en helt annan punkt i benet, inte i foten. Tack för förslaget dock. Citera
Metaddict Postad 22 Januari , 2016 Rapport Postad 22 Januari , 2016 Jag var säker på hälsporre, men min vän sjukgymnasten konstaterade att jag troligen smashat fettkudden i hälen. Det är du och Peyton Manning Citera
devalanteriel Postad 22 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2016 Synd att det inte är en hamstringsmuskel, annars hade jag kunnat få kontrakt med Liverpool. Citera
Metaddict Postad 22 Januari , 2016 Rapport Postad 22 Januari , 2016 Synd att det inte är en hamstringsmuskel, annars hade jag kunnat få kontrakt med Liverpool. Badumdumdish Citera
Katt3n Postad 22 Januari , 2016 Rapport Postad 22 Januari , 2016 "Wooooosh" "Vad var det för ljud?" "Det var ljudet av en referens som for rätt över ditt huvud!" Citera
devalanteriel Postad 22 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2016 Liverpool har fått en rad spelare skadade med more or less samma typ av skada på allihopa. Det lutar åt att den nye tränarens högintensiva spelstil mycket väl kan vara delaktig, eftersom spelarna inte är tränade för att tåla den typen av jobb som krävs. Nu senast flög klubbpresidenten iväg för att värva en brasse värd mellan en kvarts och en halv miljard, och medan förhandlingarna pågår lyckas killen skada sig på träning - med precis samma skada igen. Meningarna går dock i sär ang. om det verkligen stämmer eller om det bara är ett rykte. Citera
Metaddict Postad 22 Januari , 2016 Rapport Postad 22 Januari , 2016 Liverpool har fått en rad spelare skadade med more or less samma typ av skada på allihopa. Det lutar åt att den nye tränarens högintensiva spelstil mycket väl kan vara delaktig, eftersom spelarna inte är tränade för att tåla den typen av jobb som krävs. Nu senast flög klubbpresidenten iväg för att värva en brasse värd mellan en kvarts och en halv miljard, och medan förhandlingarna pågår lyckas killen skada sig på träning - med precis samma skada igen. Meningarna går dock i sär ang. om det verkligen stämmer eller om det bara är ett rykte. Bär emot att reka nåt som Wenström är inblandad i för jag tycker han är fett tråkig och töntig men kolla reportaget från Leicester med Paul Balsom (fystränare som även skrivit böcker) om du inte sett det. De tränar minst (antar jag) i hela PL och har nästan aldrig några skador. För mig var det hyperintressant men jag är också fett träningsnördig Kolla noga in hans ansiktsuttryck när han får frågan om vad han tycker hur Arsenal sköter sig med - Vad tycker du om att Walcott kommer in ouppvärmd? - Ingen kommentar. Citera
Katt3n Postad 22 Januari , 2016 Rapport Postad 22 Januari , 2016 Klena typer. Det är ju bara träningsvärk ffs!! Citera
devalanteriel Postad 22 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2016 Bär emot att reka nåt som Wenström är inblandad i för jag tycker han är fett tråkig och töntig men kolla reportaget från Leicester med Paul Balsom (fystränare som även skrivit böcker) om du inte sett det. De tränar minst (antar jag) i hela PL och har nästan aldrig några skador. För mig var det hyperintressant men jag är också fett träningsnördig Kolla noga in hans ansiktsuttryck när han får frågan om vad han tycker hur Arsenal sköter sig med - Vad tycker du om att Walcott kommer in ouppvärmd? - Ingen kommentar. Inte sett den men Leicester springer ju nästan ingenting heller. De har väldigt få löpningar per match, särskilt i backlinje. Därmed inte sagt att Balsom eller Wenström har fel. Just Arsenal står ju i en kategori för sig med att upprepa samma typ av skador säsong efter säsong efter säsong... Citera
devalanteriel Postad 23 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2016 Har visst glömt att uppdatera viktstatus ett tag, men är ned 1.8 kg till på två veckor iaf, så det är ju positivt. Citera
Katt3n Postad 23 Januari , 2016 Rapport Postad 23 Januari , 2016 Har visst glömt att uppdatera viktstatus ett tag, men är ned 1.8 kg till på två veckor iaf, så det är ju positivt. Heja heja! Citera
devalanteriel Postad 23 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2016 Årets mest välspelade match där mot Norwich tror jag bestämt... haha, herregud vilken sörja. Citera
Metaddict Postad 23 Januari , 2016 Rapport Postad 23 Januari , 2016 Har visst glömt att uppdatera viktstatus ett tag, men är ned 1.8 kg till på två veckor iaf, så det är ju positivt. Din resa räknas!!!!! Citera
devalanteriel Postad 26 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2016 I morgon blir det vårdcentralen. Funkar inte att ha ett ben som gör för ont för att gå på mer än nödvändigt. Jag har en vattenkokare från Ica i prisklassen "stackars kinesiska fabriksarbetare" med en lägstamarkering på 1L vatten. Känns wtf. Kan det finnas någon som helst orsak att inte köra den med säg bara vatten till två koppar te? Citera
Hjort Postad 26 Januari , 2016 Rapport Postad 26 Januari , 2016 I morgon blir det vårdcentralen. Funkar inte att ha ett ben som gör för ont för att gå på mer än nödvändigt. Jag har en vattenkokare från Ica i prisklassen "stackars kinesiska fabriksarbetare" med en lägstamarkering på 1L vatten. Känns wtf. Kan det finnas någon som helst orsak att inte köra den med säg bara vatten till två koppar te? Skulle väl vara en oro för att kinesiska fabrikörer slarvar så med tillverkningsstandarder att det finns risk för att apparaten torrkokar, smälter och därefter tar eld om man inte har rejäl säkerhetsmarginal. Liknande saker har ju hänt med kinesiska mobilladdare, så helt taget ur luften är det inte. För min del skulle jag köra med lite vatten och knäppa av manuellt när det börjar koka. I äldre vattenkokare var det bimetallbrytare som blev försvagade av att göra så, men tror inte det förekommer längre utan alltid är elektroniskt styrt nu mer. Citera
devalanteriel Postad 26 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2016 danke schön Citera
devalanteriel Postad 29 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2016 En vecka till och 6 hg till. Känns helt okej mtp att jag varken kunnat träna eller gå ordentligt den här veckan, och haft det körigt matplaneringsmässigt. Citera
Sansrom Postad 29 Januari , 2016 Rapport Postad 29 Januari , 2016 Skulle väl vara en oro för att kinesiska fabrikörer slarvar så med tillverkningsstandarder att det finns risk för att apparaten torrkokar, smälter och därefter tar eld om man inte har rejäl säkerhetsmarginal. Liknande saker har ju hänt med kinesiska mobilladdare, så helt taget ur luften är det inte. För min del skulle jag köra med lite vatten och knäppa av manuellt när det börjar koka. I äldre vattenkokare var det bimetallbrytare som blev försvagade av att göra så, men tror inte det förekommer längre utan alltid är elektroniskt styrt nu mer. Du och jello representerar tydligen ytterligheterna på vattenkokarexpertskalan. Citera
devalanteriel Postad 8 Februari , 2016 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2016 Ingen smärta i benet på fem dagar nu iaf. Tog ett jäkla tag att bli av med. Har börjat trappa upp gångmängden, står upp vid skrivbordet igen, och har kört ett försiktigt träningspass. Ska dra ett i morgon med, känns det fortsatt bra är det nog bara att tuta och köra. Stått still i vikt i ett par veckor under tiden. Citera
devalanteriel Postad 10 Februari , 2016 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2016 Visserligen bara en random tidig FA-cupsmatch, men herregud, VM i missade hyfsade chanser. Hade en utpräglad straffområdesspelare typ van Nistelrooy spelat i kväll hade det slutat 5-1. Citera
Metaddict Postad 10 Februari , 2016 Rapport Postad 10 Februari , 2016 Visserligen bara en random tidig FA-cupsmatch, men herregud, VM i missade hyfsade chanser. Hade en utpräglad straffområdesspelare typ van Nistelrooy spelat i kväll hade det slutat 5-1. Gillar att du tar en Unitedlegend som exempel Citera
devalanteriel Postad 10 Februari , 2016 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2016 Äh. Kvalitet är kvalitet. Och RvN var världens kanske bästa straffområdesspelare i flera års tid. Vore fånigt att inte använda honom som exempel bara för att han bar en ful tröja. Citera
eurythmech Postad 10 Februari , 2016 Rapport Postad 10 Februari , 2016 Så jävla riggat att jag är polare med landets enda West Ham-fan. Citera
devalanteriel Postad 27 Februari , 2016 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2016 fortf problem med bitvis kraftig smärta, inte i benet nu utan mitt vanliga återkommande i magen. Varit bättre ett par dagar så jag ska testa att jogga en kort sväng, säg 30 min / en halvmil, om en stund. Wish me luck... Citera
devalanteriel Postad 28 Februari , 2016 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2016 Blev en halvmil den här månaden också då, hurra! Citera
Recommended Posts