Katt3n Postad 18 December , 2015 Rapport Postad 18 December , 2015 Hahaha, berätta gärna hur det kan vara roligare att springa på plant underlagän att få stötar, klätta, doppa sig i iskallt vatten, klänga omkring och bli slagen av amerikanska fotbollspelare.. Citera
Metaddict Postad 18 December , 2015 Rapport Postad 18 December , 2015 Hahaha, berätta gärna hur det kan vara roligare att springa på plant underlagän att få stötar, klätta, doppa sig i iskallt vatten, klänga omkring och bli slagen av amerikanska fotbollspelare.. Du berättade det rätt bra själv Citera
Katt3n Postad 18 December , 2015 Rapport Postad 18 December , 2015 Du berättade det rätt bra själv Äh, gå och vicka lite på rumpan din jeffla crossfitta! ( ) Citera
devalanteriel Postad 1 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2016 Okok, är äntligen relativt frisk efter ett december där jag var dålig i drygt två veckor vilket kulminerade i magsjuka över hela julen. Hänt lite saker som gör mig extra motiverad också. Så mål då: - Fler pass än 2015, då loggade jag 127 stycken vilket är typ 90 bättre än året före så det kan jag inte vara missnöjd med. Siktar på minst 150 i år! - I fjol lade jag om mathållningen rätt kraftigt och drog ned rejält på skräpmat, sött, och onyttiga ingredienser. Så ett till försök att gå ned i vikt då. Ger mig själv ett halvår. Mål för januari: -4,5 kg. Inga pokermål eller liknande, det orkar jag inte sätta upp. Resten får lösa sig självt. Citera
devalanteriel Postad 8 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2016 Well, en vecka har gått och jag har tränat två gånger vilket känns helt okej mtp hur mycket jag var sjuk i december. Gått minst en mil med hunden om dagen som tänkt, ätit vettigt med. Gått ned 1,5 men det betyder ju absolut ingenting första veckan så det tar jag lätt på. Myfitnesspal tror f.ö. att en tärning lantbuljong innehåller 1940 kcal, tyckte väl min gratäng verkade lite väl onyttig... Citera
devalanteriel Postad 8 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2016 Det är minut 67 och Exeter inte bara leder med 2-1, de har även varit konsekvent bättre... vad i helvete. Citera
padrinosftw Postad 8 Januari , 2016 Rapport Postad 8 Januari , 2016 Det är minut 67 och Exeter inte bara leder med 2-1, de har även varit konsekvent bättre... vad i helvete. Men när man ställer upp med klubbens ungdomslag är det ganska svårt för mig att förvänta sig/bry sig överdrivet mycket ändå (= Citera
devalanteriel Postad 8 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2016 Jag vet, but still... tycker ändå inte det är okej. Vi snackar om ett lag på nedre halvan av division fyra. Citera
devalanteriel Postad 11 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2016 Vila i frid David Bowie... då blir det Bowie-maraton i dag. Citera
Katt3n Postad 11 Januari , 2016 Rapport Postad 11 Januari , 2016 Vila i frid David Bowie... då blir det Bowie-maraton i dag. Först Lemmy sen Bowie. Inge kul detta Citera
Metaddict Postad 11 Januari , 2016 Rapport Postad 11 Januari , 2016 Vila i frid David Bowie... då blir det Bowie-maraton i dag. Sjukt, såg för bara någon dag sedan lite kulturnyheter om honom och att han precis kommit/ska komma ut med en skiva. Citera
devalanteriel Postad 11 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2016 Ja, den släpptes i fredags. Jag ska lyssna på den senare i dag, med hörlurar och inga distraktioner. Citera
devalanteriel Postad 13 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2016 Har i dag lärt mig att min hund bokstavligt talat är så klantig att han blir stoppad av polisen. Men de ville bara hälsa på den söta hunden. Citera
devalanteriel Postad 15 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2016 Vecka 2 visar tydligt varför vägning varje dag är en dålig idé i mitt fall, det har diffat fullständigt hejvilt. Bara 0.2 kg ned på en vecka, men gott om motion (gått åtta mil) och ett rejält kaloriunderskott varje dag, så det är bara att vänta. Blev bara två träningspass den här veckan också, hade blivit tre om jag inte glömt tvätta en dag, men känner mig fortfarande inte på topp efter all sjukdom i december så jag vill inte riskera något heller. Citera
Katt3n Postad 15 Januari , 2016 Rapport Postad 15 Januari , 2016 Vecka 2 visar tydligt varför vägning varje dag är en dålig idé i mitt fall, det har diffat fullständigt hejvilt. Bara 0.2 kg ned på en vecka, men gott om motion (gått åtta mil) och ett rejält kaloriunderskott varje dag, så det är bara att vänta. Blev bara två träningspass den här veckan också, hade blivit tre om jag inte glömt tvätta en dag, men känner mig fortfarande inte på topp efter all sjukdom i december så jag vill inte riskera något heller. Säger som Johan Glans' mamma: -Gå och bajsa! ...på ämnet variation i vikt från då till dag Citera
devalanteriel Postad 15 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2016 Så är det absolut. Är tämligen säker på att jag väger 1 kg mindre än i morse. Brukar dock försöka väga mig vid ungefär samma situation varje dag (nyss uppstigen, kissat men inte ätit eller druckit, bara underkläder på) för att få någorlunda enhetliga resultat. Citera
Metaddict Postad 15 Januari , 2016 Rapport Postad 15 Januari , 2016 Om man kan väga sig varje dag och tracka det utan att det leder till att man hetsar sönder av det tycker jag det är värt. Av precis den anledningen att det varierar, väger man sig en gång i veckan kanske det svängt mer just den dagen. Blir ju extra coolt också om man kan få ut en cool graf över sina coola viktsvängningar. Tyvärr hade jag inte upptäckt WeightFit när jag började min fetebulk På det stora hela spelar det såklart mindre roll så länge man får in rätt vanor. Citera
devalanteriel Postad 15 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2016 Jag kör nån app som heter Libra för det, den påminner mig varje natt så jag kommer ihåg det när jag vaknar, och det är egentligen allt jag behöver. Citera
devalanteriel Postad 19 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2016 Min dagliga mil har fått sig en liten törn, jag vaknade med kraftiga smärtor längst ned i ena benet som bara blivit värre under dagen. Vet inte hur men jag antar att jag fått en inflammation. Hoppas det går över fort, det gör skitont att gå. Lyckligtvis är det typ 25 cm snö i skogen så det är inte svårt att aktivera lapphunden direkt. Gör även mindre ont att pulsa i snö än att gå vanligt. Citera
Katt3n Postad 19 Januari , 2016 Rapport Postad 19 Januari , 2016 Min dagliga mil har fått sig en liten törn, jag vaknade med kraftiga smärtor längst ned i ena benet som bara blivit värre under dagen. Vet inte hur men jag antar att jag fått en inflammation. Hoppas det går över fort, det gör skitont att gå. Lyckligtvis är det typ 25 cm snö i skogen så det är inte svårt att aktivera lapphunden direkt. Gör även mindre ont att pulsa i snö än att gå vanligt. Säger som Meta:"Blablabla träningsvärk!!!1!1" Citera
Metaddict Postad 19 Januari , 2016 Rapport Postad 19 Januari , 2016 Säger som Meta:"Blablabla träningsvärk!!!1!1" Japp det är klent virke i folk nuförtiden. Citera
devalanteriel Postad 19 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2016 önskar det var träningsvärk, känns mer som att någon filat ned själva benet till en spets som gör ont varje gång jag stöder på den. Citera
devalanteriel Postad 22 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2016 Fortfarande inte löst sig med benet. Börjar luta åt vårdcentralen på måndag. Suck... Citera
valterego Postad 22 Januari , 2016 Rapport Postad 22 Januari , 2016 Hälsporre? Jag var säker på hälsporre, men min vän sjukgymnasten konstaterade att jag troligen smashat fettkudden i hälen. Citera
Recommended Posts