Gå till innehåll

Spin&Go boken


Izecool

Recommended Posts

Tror tyvärr som dig att jag upplever en temporär ström utav mindre duktiga spelare och att bättre regs kommer röra sig neråt och göra det tuffare. Får se hur lång tid det går innan tillströmningen av regs på lägre nivåerna ökar.

Att jag slår fiskpoolen det är jag säker på iaf :-) Sen att jag sprungit flera tiotal BI under förväntat över relativt få games gör ju sitt.

 

Att flera utav stallen kommer behöva skicka ner spelare är jag också övertygad om, frågan är ju om det är lukrativt nog för dem att hålla igång i sådana fall?

 

gymdags, så ha en trevlig kväll. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dåligt med tugg från min sida! Har lirat väldigt lite senaste tiden, är inne i en period där det är lite småsegt. Har blivit en del turneringar ist mest för skojs skull. Resultatet har lyst med sin frånvaro! :-)

 

Förövrigt så har jag mest roat mig med träning och umgåtts med bekanta. Var och klippte mig igår, frågan kommer som vanligt upp: "Jaha, har du semester från jobbet idag? Vad jobbar du med?". Bara jag som inte orkar berätta att man spelar poker? Blir så mycket dryga följdfrågor.

 

Var och hämta hem en Lexus is250 i förrgår som jag är skitnöjd med, alltid varit en BMW kille men måste säga att is250 imponerade på mig. Går tyst och otroligt skön att åka i :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag brukar fabulera istället. Vanligast är att jag arbetar som programmerare åt ett företag som jobbar med att outsourca till olika företag och att vi allt som oftast jobbar efter en deadline så blir mycket kodbankande medan man samtalar över skype sena nätter ibland och blir vi klar i förtid så ja, då kan man ta lite tid här och där för annat.

 

"lätt man grottar ner sig när man väl börjat och så har det stuckit 12 timmar"

 

Känns lätt tugga "kodsnack" mot någon som inte begriper alls även om man inte själv har den blekaste. Har ju dragit andra varianter också dock, men det är min default strategy.. framförallt när det kommer till kärringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...