Koffe Postad 25 September , 2015 Rapport Postad 25 September , 2015 Kul med lite CS, kan vara på aswell men formen är rätt oförutsägbar när jag nästan enbart nöter QL när det kommer till fps. http://steamcommunity.com/profiles/76561197967101807 Citera
diazo Postad 25 September , 2015 Författare Rapport Postad 25 September , 2015 bra action ser jag! ska ut och riva både idag och imorgon men kan lätt vara på lite söndagsgibb, nu blir de bolaget sen förfest ska skicka iväg lite adds när jag e nykter sen, annars går de bra att adda mig på Diazo86 på steam Citera
z4muz Postad 25 September , 2015 Rapport Postad 25 September , 2015 Kul med lite CS, kan vara på aswell men formen är rätt oförutsägbar när jag nästan enbart nöter QL när det kommer till fps. http://steamcommunity.com/profiles/76561197967101807 Så du menar att det faktiskt finns folk på pf som spelar QL?? Citera
Koffe Postad 25 September , 2015 Rapport Postad 25 September , 2015 Så du menar att det faktiskt finns folk på pf som spelar QL?? Haha absolut, när det finns tid så blir det väl några timmar Spelar du något själv nu för tiden? Citera
Antisk Postad 25 September , 2015 Rapport Postad 25 September , 2015 Joinar gärna in-house någon gång om det behövs folk/finns plats vet inte hur bra folk är, jag har aldrig spelat 1.6 etc men boostats upp till LEM i go av mina polare. Är väl någon slags AK-rank skillmässigt. Nickar Hans-kokain spritfläsk på steam men lite tråkigt att vara den som drar ner i eventuellt lag Citera
diazo Postad 26 September , 2015 Författare Rapport Postad 26 September , 2015 Nu när CS:GO tugget ändå är igång här vore de kul om man fick veta vad folk ungefär pyntat iväg på lådöppning och vad det roligaste de fått är, har väl pyntat iväg runt 3-5k själv och det roligaste man binkat är en awp man-o-war Citera
slowboy Postad 26 September , 2015 Rapport Postad 26 September , 2015 40-50k och inte en enda jävla kniv. <3 life Citera
killerwolf Postad 26 September , 2015 Rapport Postad 26 September , 2015 40-50k och inte en enda jävla kniv. <3 life Dont quit your dayjob för professionell knivkrängare Citera
TGrinder Postad 26 September , 2015 Rapport Postad 26 September , 2015 Aldrig öppnat en enda låda, orginal skins fo lyfe! Citera
diazo Postad 26 September , 2015 Författare Rapport Postad 26 September , 2015 kanske kan vara in idé att kränga en skypegrupp för matcher så man slipper spela ryssar konstant? edit: spela med, mot kan ju vara charmigt när man kan 3000 - 0 fragga Citera
Nilzzon86 Postad 26 September , 2015 Rapport Postad 26 September , 2015 man blir sjukt sugen på cs när man läser här. dock inte spelat det på länge så får nog övningsspela lite innan jag joinar.. Citera
TGrinder Postad 26 September , 2015 Rapport Postad 26 September , 2015 Nån som är med på game? Jag och boman behöver 3 till NU! Och Nilzzon det är bara joina om du känner dig sugen på lira. (: TGrinder på steam. Citera
TGrinder Postad 26 September , 2015 Rapport Postad 26 September , 2015 kanske kan vara in idé att kränga en skypegrupp för matcher så man slipper spela ryssar konstant?edit: spela med, mot kan ju vara charmigt när man kan 3000 - 0 fragga +1 Citera
diazo Postad 26 September , 2015 Författare Rapport Postad 26 September , 2015 Nån som är med på game? Jag och boman behöver 3 till NU! Och Nilzzon det är bara joina om du känner dig sugen på lira. (: TGrinder på steam. jag e på om ni behöver fortf Citera
Schdefan Postad 26 September , 2015 Rapport Postad 26 September , 2015 Är det bara matchmaking som liras eller är det public, deathmatch? Har inte lirat på länge så man kanske skulle ta upp det igen Citera
Antisk Postad 27 September , 2015 Rapport Postad 27 September , 2015 Nu när CS:GO tugget ändå är igång här vore de kul om man fick veta vad folk ungefär pyntat iväg på lådöppning och vad det roligaste de fått är, har väl pyntat iväg runt 3-5k själv och det roligaste man binkat är en awp man-o-war I vanliga fall hör man om någon randoms kompis-kompis som turar på samma sätt, men min yngsta brorsa tradeade upp sina droppade matchmaking-skins till något halvrisigt item värt ~2€. Sålde det, köpte en endaste nyckel med vilken han snurrade fram en röd (vet inte vad den heter) karambit stat-track. Sålde den via swish, köpte senare ~5 nycklar och snurrade fram en regnbågig (vet inte vad den heter) flip-knife. Alltså köpt i princip fem nycklar lifetime och snurrat fram två knivar varav en €400 stat-track. Normale. Själv är man sansad nog och har bara lagt runt €20 på nycklar men tycker ändå att de flesta skinsen är jävligt fula så är väl lika bra Citera
diazo Postad 2 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2015 varit fullt ös hela veckan, seminarium, rapporter, grupparbeten, och så grinden, fått in 25k nävar sen i måndags, bokat fredagsgrinden nu, hunnit med en promenad och DJat en timma, så nu ska jag äntligen få panga litta cs då det är vit vecka. Kastar även in dags låttips med passande titel. Citera
TGrinder Postad 5 Oktober , 2015 Rapport Postad 5 Oktober , 2015 Försöka styra en match ikväll? Citera
Ship_it_dawg Postad 5 Oktober , 2015 Rapport Postad 5 Oktober , 2015 Försöka styra en match ikväll? Vilka ranks är ni? Citera
diazo Postad 5 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2015 ah jag e på nån match ikväll, tänkte grinda nån timme till sen käka något. Rankar in på guldnova4 men tror jag borde ligga ett snäpp högre eller två om jag inte spela full så ofta Citera
TGrinder Postad 5 Oktober , 2015 Rapport Postad 5 Oktober , 2015 ah jag e på nån match ikväll, tänkte grinda nån timme till sen käka något. Rankar in på guldnova4 men tror jag borde ligga ett snäpp högre eller två om jag inte spela full så ofta Sweet! Släng iväg en invite sen när du är redo. 20:00 känns annars som en bra tid? Boman brukar även vara down för game så då är vi minst 3. Citera
diazo Postad 5 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2015 Sweet! Släng iväg en invite sen när du är redo. 20:00 känns annars som en bra tid? Boman brukar även vara down för game så då är vi minst 3. yes bokade grinden precis, ska bara slänga in en stroganoff i micron sen e jag redo iaf. Citera
Recommended Posts