Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Kom igen nu, lite mer pokeraktivitet vore trevligt. Visa upp er månad. Vill se minst 20 stycken resultat här så motiverar vi varandra.

+8000 sek på 56 timmar. Det var bättre förr, men september ska jag krossa :roll:

Postad
Kom igen nu, lite mer pokeraktivitet vore trevligt.

Instämmer, om det så bara är att få läsa lite tomma siffror i en resultattråd =)

cg:

39h

+ 23 080 kr

mtts:

- ~3 000 kr

Tänkte gångra allt med fem i september.

Postad

Efter 200 timmars hård lobbygrind fick jag boka en duglig månad. Mest nöjd med att jag redde ut misären i början när inte en handjävel fick stå. Förhoppningen är att kunna hålla samma volym året ut men slippa starta varenda månad med en jävla uppförsbacke'

30v1aa8.png

Postad
Efter 200 timmars hård lobbygrind fick jag boka en duglig månad. Mest nöjd med att jag redde ut misären i början när inte en handjävel fick stå. Förhoppningen är att kunna hålla samma volym året ut men slippa starta varenda månad med en jävla uppförsbacke'

30v1aa8.png

4k händer?

Postad

30v1aa8.png

Vem är det som spelar på redwarrior kontot då? :mrgreen:

OT: + lite och 15HP

Postad
Vem är det som spelar på redwarrior kontot då? :mrgreen:

OT: + lite och 15HP

Ryktas att det är nameheres nya konto, tydligen skall folk sitta ut mot honom så han har gjort nytt konto!!!

(OBS endast ett rykte på stan)

Postad
Ryktas att det är nameheres nya konto, tydligen skall folk sitta ut mot honom så han har gjort nytt konto!!!

(OBS endast ett rykte på stan)

Mycket möjligt för inte är det Redwarrior här på forumet iaf ;-)

Postad

Såg bra ut fram till mitten av Augusti där jag låg ca +$800 men slutade på -$1200 efter en riktig seg sista vecka där allt gick åt skogen :( Nu blir det en paus fram till mitten av nästa vecka då vi går på det igen.