Lassis Postad 23 Augusti , 2015 Rapport Postad 23 Augusti , 2015 Söker en coach för CG NLHE -6max för i första hand några sessioner under hösten, som ev leder till några sessioner/månad under hösten som kommer. -Föredrar om du är mycket kompetent i PT4 (i1:a hand, HM2 i 2:a hand) -Bor du sen i Sthlm så att man ev kan träffas och snacka poker så är det ett plus men absolut inget krav. -Ännu mer ett plus om nån härinne kan voucha för dig. Spelar på SvS från 0.25/0.50 upp till 2.5/5kr nivån. Övriga sajter spelar jag från 0.10/0.20 till 0.25/0.50$ Jag spelar helst max 4bord åt gången. Målet är att klättra till 2/4$. Tror du att du kan tillföra något eller har några frågor om otydligheter så hör gärna av dig isåfall. Citera
medriggad1 Postad 25 Augusti , 2015 Rapport Postad 25 Augusti , 2015 Jag rensade tramset Men herregud... Citera
minibiff Postad 25 Augusti , 2015 Rapport Postad 25 Augusti , 2015 Nu försvann visserligen inläggen, men jag hade gärna haft gorillan som coach.. Lyckas man gå från 1/2-2/5 till 25/50 på typ 1 år så gör man ju något rätt... Citera
rahm93 Postad 25 Augusti , 2015 Rapport Postad 25 Augusti , 2015 Gillar att det går över till trams när folk säger att gorillai är bra Citera
Lassis Postad 25 Augusti , 2015 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2015 öhh? jag var fullständigt seriös med mitt inlägg, och det ansåg jag några andra också var. Du får gärna berätta vad gorillai har med den här tråden att göra? Citera
Metaddict Postad 25 Augusti , 2015 Rapport Postad 25 Augusti , 2015 Du får gärna berätta vad gorillai har med den här tråden att göra? Edit: gah aningen för sent Citera
Crappy Postad 25 Augusti , 2015 Rapport Postad 25 Augusti , 2015 Gillar att det går över till trams när folk säger att gorillai är bra Skitenkelt Han vill ha erbjudanden, samtliga inlägg handlade om en person som själv har stängt av sig från forumet och kan alltså inte e honom ett erbjudande. Dessutom så var de flesta tramsinlägg, de få seriösa kan jag lägga tillbaka om TS så vill den dagen Gorillai är här igen Men som nu är kan han inte erbjuda coashing hur mycket han än rekommenderas och TS önskade själv en städning Citera
minibiff Postad 25 Augusti , 2015 Rapport Postad 25 Augusti , 2015 Du får gärna berätta vad gorillai har med den här tråden att göra? Gorillai har erbjudit coachning tidigare? Dessutom stämde han väl in på de mesta som du önskade. SkitenkeltHan vill ha erbjudanden, samtliga inlägg handlade om en person som själv har stängt av sig från forumet och kan alltså inte e honom ett erbjudande. Dessutom så var de flesta tramsinlägg, de få seriösa kan jag lägga tillbaka om TS så vill den dagen Gorillai är här igen Men som nu är kan han inte erbjuda coashing hur mycket han än rekommenderas och TS önskade själv en städning Hade ingen aning om att gorillai hade stängt sig själv från forumet. Citera
killerwolf Postad 25 Augusti , 2015 Rapport Postad 25 Augusti , 2015 ^this. SkitenkeltHan vill ha erbjudanden, samtliga inlägg handlade om en person som själv har stängt av sig från forumet och kan alltså inte e honom ett erbjudande. Dessutom så var de flesta tramsinlägg, de få seriösa kan jag lägga tillbaka om TS så vill den dagen Gorillai är här igen Men som nu är kan han inte erbjuda coashing hur mycket han än rekommenderas och TS önskade själv en städning coachingdeals måste sanktioneras genom pf.nu och dessutom tar dom en mäklaravgift på 3%! Begriper hur du menar dock men nog kan väl Pf.nu i sådana här fall användas som ett sätt att nå ut till folk, varför begränsa sig till just aktiva medlemmar om nu ändå andra medlemmar vouchar/tipsar? Hade han känt, jävlar den här killen vill jag nog kontakta så hade han nog lyckats med det tänker jag Citera
ViktorH Postad 26 Augusti , 2015 Rapport Postad 26 Augusti , 2015 Jag var seriös i alla fall. Aja. Vettig poäng att coachen själv skriver. Citera
Lassis Postad 28 Augusti , 2015 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2015 En enda seriöst intresserad hitills som jag ska kolla upp under helgen. Finns det inga fler intresserade? Citera
z4muz Postad 29 Augusti , 2015 Rapport Postad 29 Augusti , 2015 En enda seriöst intresserad hitills som jag ska kolla upp under helgen. Finns det inga fler intresserade? Du har PM från mig, men det är kanske de du syftar på här Citera
unfourunfive Postad 31 Augusti , 2015 Rapport Postad 31 Augusti , 2015 Ett tips kan vara att registrera sig på nån sajt som typ RunItOnce.com, där professionella spelare lägger ut videor där de analyserar egna och elevers händer, även videor om lite tyngre pokerteori och forum precis som detta men mer inriktat på strategi. Billiga versionen är 10 dollar i månaden och enligt mig sjukt värt det. Citera
Recommended Posts