Partneransvarig Postad 12 Augusti , 2015 Rapport Postad 12 Augusti , 2015 Då är det dags för en re-run på ett av sommarens bästa övervärden! Precis som för en vecka sedan kör Redbet en exklusiv turnering för oss på Poker.se och Pokerforum.nu onsdagen den 19 augusti ! Vinnaren får ett paket till Redbet Live Dublin, värt 1000 euro, och dessutom ligger veckofinalsbiljetter värda $75 till Redbet Live Dublin-kvalen till platserna 2-5. Alla prispengar utöver detta ackumuleras även de till $75-biljetter på platserna under plats 5. Redbet adderar alltså ett paket värt €1000, samt fyra stycken kvalbiljetter värda $75 i potten. PÅ detta staplas alltså sedan era inköp, rebuys och addons till ytterligare kvalbiljetter! Turneringen kostar $10+1 att spela. Under första timmen får du göra obegränsat med rebuys för $5 styck. Dessutom finns en addon för $5. Tid: Onsdag 19 augusti klockan 20:00 svensk tid Inköp: $10+1. rebuy $5 ,addon $5 Adderat till potten: Ett €1000-paket till Redbet Live Dublin. Fyra biljetter till veckokvalen värda $75. Lösenordsrebus: motorfordonsombondeanvänder(sjubokstäver) Paketet till Redbet Live innehåller €350 i inköp till Redbet Live Dublin, €250 till resa och fickpengar, samt 4 nätter på Bewleys Airport Hotel inklusive frukost och buffé! Har du inget konto på Redbet men vill spela turneringen kan du öppna ett här!!! Citera
Partneransvarig Postad 19 Augusti , 2015 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2015 Vill passa på att påminna om denna. Mycket fint övervärde från Redbet! Citera
Crappy Postad 19 Augusti , 2015 Rapport Postad 19 Augusti , 2015 Reggad, får jag chansen att slå ut dig Valter? Citera
Farseer Postad 19 Augusti , 2015 Rapport Postad 19 Augusti , 2015 Hej! Jag trodde att paketet och biljetterna sattes till potten, inte garanteras. Citera
jaroiten Postad 19 Augusti , 2015 Rapport Postad 19 Augusti , 2015 Hej! Jag trodde att paketet och biljetterna sattes till potten, inte garanteras. Redbet låter hälsa att de inte kan addera biljetter automatiskt vid en turre med latereg, så de löser det manuellt i morgon. . Citera
Recommended Posts