Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 30 postas här!


Papa Kubo

Recommended Posts

  • Svars 114
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hejsan, har tänkt börja hora lite bonusar. har 200$ just nu som jag ska sätta in nånstans och få nån bra bonus samtidigt. Vilken sida ska jag välja för att få ut mest ur mina 200$ på enklaste sätt? har gjort sign up bonusarna på expekt, party och pacific. Vill gärna slippa att behöva skicka in kopia på id kort osv också de känns som att de är alldeles för jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade inte partypoker tänkt att ha en månads bonus denna månaden....?

 

 

Vi kanske har horat den bonusen så hårt så de har inte "råd" med en bonus denna månaden :roll:

 

Vill inte verka otrevlig men den frågan finns faktiskt ställd tidigare och det är ändå ingen som vet svaret på frågan, man kan bara spekulera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ang Bestpoker, räcker det med att sitta vid bordet och bli till delad kort för att få den eller måste jag bidra till potten varje hand? Har för mig att jag läst det någon stans men minns inte vart :roll:

 

 

 

Det räcker att du blir tilldelad kort och att potten blir 10 Euro. Då får du ett VIP poäng...

 

Tror att dettta strå längre bort i tråden 8-)

 

 

Ehhh, när jag mailade dem nyligen sa dem att det räcker med att potten blir 6 euro (30 cent rake) :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehhh, när jag mailade dem nyligen sa dem att det räcker med att potten blir 6 euro (30 cent rake) Rolling Eyes

 

Så blir det nog när dom lägger till sina nya limits, men än så länge rakas potterna i €0.25-intervall, så 30 cent rake går inte att uppnå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehhh, när jag mailade dem nyligen sa dem att det räcker med att potten blir 6 euro (30 cent rake) Rolling Eyes

 

Så blir det nog när dom lägger till sina nya limits, men än så länge rakas potterna i €0.25-intervall, så 30 cent rake går inte att uppnå.

 

Ok. Har du någon aning om när detta kommer att ske?

Och vilka nya limits skulle införas?

 

mvh Slovakien

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Kollat runt lite här ett tag.

Har spelat ett tag på diverse olika pokersiter.

Spelat freerolls etc och även för pengar jag vuinnit där.

 

Hör mycket och skatter och bonusar etc.

Finns en hel hög med poker siter också.

 

Så min fråga är vilken pokersite i eu(skatteskäl) är bäst på att spela med tanke på bonuser etc?

 

jag och en kompis tänkte nämligen att börja spela för pengar och vill gärna hitta en BRA site att spela på.

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man ta ut lite pengar trots att man inte clearat bonusen på Bestpoker?

 

Självklart, varför skulle det inte gå?

Inte vet jag.. ställde bara frågan för säkerhets skull då de gick så jävla dåligt med den bonusen. Men nu är allt frid då de fanns ett 10 manna fl 1/2 bord, då gick de bra igen så nu är den clearad. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade inte partypoker tänkt att ha en månads bonus denna månaden....?

 

 

Vi kanske har horat den bonusen så hårt så de har inte "råd" med en bonus denna månaden :roll:

 

Vill inte verka otrevlig men den frågan finns faktiskt ställd tidigare och det är ändå ingen som vet svaret på frågan, man kan bara spekulera.

 

Vad snackar du om, party har ju haft en bonus denna månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade inte partypoker tänkt att ha en månads bonus denna månaden....?

 

 

Vi kanske har horat den bonusen så hårt så de har inte "råd" med en bonus denna månaden :roll:

 

Vill inte verka otrevlig men den frågan finns faktiskt ställd tidigare och det är ändå ingen som vet svaret på frågan, man kan bara spekulera.

 

Vad snackar du om, party har ju haft en bonus denna månad.

 

Okay, jag kanske var lite otydlig, svaret på hans fråga finns redan och det kommer alltid en massa postningar där folk frågar när partys bonus kommer, och den kommer när den kommer, ingen vet säkert.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...