Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Några frågor om BestPoker bonusen:

Aglo, har du gjort den här? I föregående bonustråd såg jag att det diskuterades om dessa krav verkligen stämde - de verkar ju nästan för bra för att vara sanna! Någon som har gjort den som kan bekräfta?

Kommer den direkt efter 200 VIP eller måste man vänta 30 dagar?

Jag har clearat Bonusen, du behöver bara spela ihop 200 VIP och skicka några mail till deras support för att få bonusen. Man behöver inte vänta 30 dagar på den.

Måste man skicka mail till supporten för att få bonusen???

• Svars 114
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Hej.

Bytte till 24hpoker för två dagar sedan men funderar på att byta till Multipoker nu.

De har en bonus som heter JUL05RELOAD.

Är det försent att utnyttja den?

Hur många händer måste spelas och hur lång tid har jag på mig?

Är det 100% på insättningen upp till 100.

Tack

Nej det går inte att använda längre då den har gått ut.

Vänta tills i början på nästa vecka då det blir en ny månad vilket brukar innebära nya bonuskoder.

Postad
Några frågor om BestPoker bonusen:

Aglo, har du gjort den här? I föregående bonustråd såg jag att det diskuterades om dessa krav verkligen stämde - de verkar ju nästan för bra för att vara sanna! Någon som har gjort den som kan bekräfta?

Kommer den direkt efter 200 VIP eller måste man vänta 30 dagar?

Jag har clearat Bonusen, du behöver bara spela ihop 200 VIP och skicka några mail till deras support för att få bonusen. Man behöver inte vänta 30 dagar på den.

Måste man skicka mail till supporten för att få bonusen???

Vet inte, men om den inte kommer in automatiskt efter 200 VIP är det väl bäst att skicka ett mail till dem. För mig tog de tre dagar och två mail innan bonusen kom.

Postad

vet inte om det är bonus men fick nu ett mejl av 727poker att om jag som just startat ett konto skulle få 1000 b aktier ifall jag nådde 200 vip, 1000 b-aktier värderade de själv till 15 000... tycker detta låter helt sjukt!!!

Postad
SAJT: BestPoker

BONUS: 30% upp till €100

TYP: Signup

KOD: bestpoker30

KRAV: 200 VIP-poäng.

1 VIP-poäng delas ut för varje hand i vilken du blivit tilldelad kort där rake:en var € 0.30 eller mer, oavsett om du satsat pengar i potten eller ej. VIP-poäng delas även ut när du deltar i turneringar (1 VIP för varje € 5 i buy-in). Poängen kan sedan användas i olika kampanjer, oftast i speciella turneringar, som vi erbjuder för att belöna våra mest frekventa spelare.

Man får ju en kepa och en t-shirt signerade av marko oxå!!! :P

hur gör man för att få t-shirten? ska man inte ange storlek osv?

Postad
vet inte om det är bonus men fick nu ett mejl av 727poker att om jag som just startat ett konto skulle få 1000 b aktier ifall jag nådde 200 vip, 1000 b-aktier värderade de själv till 15 000... tycker detta låter helt sjukt!!!

Jag fick också den skiten. Du inser själv att det är totalt trams.

Jag hoppas att alla som fått det brevet tar ut alla pengar från sajten. Mer oseriösa bedragare får man leta efter.

Postad

Tjaao,

Tänkte börja spela på B2B nätverket igen(spelat lite på 24hpoker.com tidigare), så bestpoker.com var ju ett skönt alternativt.

Tänkte då unyttja deras bestpoker30 bonus och detta till max så jag maila och undra om de kunde höja till 350 euro. Fick följande svar:

>From:

>To:

>Subject: Re: Raise my deposit limit

>Date: 28 Jul 2005 17:53:53 +0200

>

>Dear xxxxxxx,

>

>We received your request to raise your Credit Card deposit limit.

>Your deposit limit is set to default €200 per day. To get higher deposit

>limit

>you have to be more frequent player or to have longer history in our site.

>Please notice that other good possibilities for depositing money to your

>Poker

>account is either NETeller or Bank Transfer. There are no limits set for

>depositing money!

>

>Should you require any more assistance, please feel free to contact us at

>any

>time.

>

>

>Best Regards,

>

>Customer Support Service

>Bestpoker

Vaddå "you have to be more frequent player or to have longer history in our site." Det är ju för sablars en ny site. Så jag på pekade detta och fick följande svar:

Hello,

Unfortunately we can't raise your Credit card limit.

Best Regards,

Customer Support Service

Bestpoker

Så bajs på bestpoker.com markoolio och hans crew kan ju glömma att jag kommer rake:a dem.

:roll:

Postad

Kan det handla om vem som tar emot mailet hos supporten?

Is it possible that you could raise my CC limit from €200 to €335 so I can get the full bonus?

Dear Peter,

Your CC deposit limit is raised to €500 per day.

Have a good luck!!!

Best regards,

Customer Support Service

Postad

Jag satte in pengar via Neteller på BestPoker, och då var det inga problem med någon limit. Rekommenderar denna bonus. Den går snabbt att cleara, i alla fall om man sitter på 0.50/1 eller 1/2 NL. Man behöver inte lägga in pengar i potten för att få VIP poäng, utan det räcker att man blir tilldelad kort. När jag hade fått ihop mina 200 VIP poäng skickade jag ett mail och fick in bonusen ett par timmar senare.

Postad

Interpoker ändringar:

''PLEASE NOTE: There are a couple of changes to the Poker wagering requirements that start in July:

Firstly the wagering required to clear your bonus to play in poker is coming back down to 5 (five) times the bonus in raked hands. For example a $90 bonus will require only 450 raked hands to clear.

Secondly the definition of a raked hand at InterPoker is changing. From July a raked hand will only be counted when 1 unit (£/$/€) or over is raked. This is the equivalent of a $20 pot. Every hand you are dealt cards and the total pot is $20 or more a raked hand will be counted towards your bonus.''

Vafan, måste potten alltid vara 20 dollar för att det ska räknas som en raked hand till 90 dollar bonuset?

Postad

Jag fick också den skiten. Du inser själv att det är totalt trams.

Jag hoppas att alla som fått det brevet tar ut alla pengar från sajten. Mer oseriösa bedragare får man leta efter.

Hur ska man kunna sälja aktierna då? lösa tillbaka dom till poker sajten? kan bli problem att hitta köpare om företaget inte är börsnoterade eller ska man knacka dörr och fråga fall någon vill köpa 1000b aktier i ett företag? :)

Postad

LillaMy, japp, det lönar sig att ha lite tålamod. Tycker det var generöst av BestPoker faktiskt. :)

Btw, för er som är sugna på att testa Parbet, vänta tills måndag, det kommer ett litet erbjudande med dom också. :D

Enjoy! :)

- QoS

Postad
Så där, BestPoker är generösa och bjuder på en fin-fin kod för alla POKERFORUM.nu-are! :D

30% max €120, 200VIP - läs mer på http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=180240

Enjoy! :)

- QoS

Ja, ja, ja. Men får man en kepa och tröja signad av Markoolio med den här dealen också?

Om du hade tryckt på länken så hade du fått svaret på den frågan

Ah! Ok, tack. Nu är det bara att signa.

Postad

Har en fråga angående B2B. Tänkte cleara bestpoker bonus men har redan ett konto på Unibet. Måste jag regga bestpokerkontot med samma användarnamn som det är på primanätverket?