Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 30 postas här!


Papa Kubo

Recommended Posts

  • Svars 114
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om man registrerar ett konto imorn på bestpoker. Och gör en deposit på måndag. Får man både t-shirt samt 30% bonus då?

Anledningen är att jag inte har tillräckligt med pengar på mitt neteller för att få max bonus, så jag måste ta ut lite från en annan site.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, jag fick 500-gräns bara genom att följa länken och utan att ens fråga... 8-)

Misstänker att du körde med Neteller. :)

 

€200 gränsen är enbart för konto/kreditkort.

 

- QoS

 

Nej, det var det som var grejen. Jag har alltid tvingats maila till supporten för att höja CC-gränsen när jag signat upp på nån B2B-sajt.

 

Den här gången stod 500€ där automatiskt för CC-gränsen. Jag svär. Vad det beror på vet jag inte.

 

EDIT: Min Netellergräns är 2500.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Puhhhh då har man clerat "bestpoker" bonusen på NL 0.25/0.5...det tog en stund..då hade jag endå 3 bord igång samtidigt!

 

Det lite komiska e ju att det står på hemsida att raken måste upp i 0.30 för att det ska bli en vip..men eftersom de tar 0.25 när potten är 5euro och 0.50 när potte e 10 euro så är gränsen igentligen 0.5 i rake för en VIP.

 

Det finns helt enkelt inget mellan steg som tillexempel att de skulle ta 0.30 i rake om potten blev 7 euro ;) Vet inte om nån fattade detta är lite trött nu!

 

 

Undrar bara vad man sa göra när man har 200 VIP poäng...Ska man maila suporten och begära bonusen eller ska den komma av sig själv in på kontot...och i så fall nån som vet hur lång tid det tar för bonusen att komma in på kontot?!

 

//Rejman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag förstått det ska du maila supporten.

 

Asså jag slutar alldrig att förvånas över detta forum.....

 

Här ställer jag en fråga om en BONUS 01:34 och får svar av en moderator 9 minuer senare..och då är det mitt i natten!!

 

Tänk om telefonbolaget TRE hade en sådan service på sina mail..har mailat dem 3 gåner fortfarande inget svar!!

 

 

Tackar djupast Kubo...du är en klippa :D

 

/Rejman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Attans! Har redan reggat mig på bestpoker genom deras hemsida, men har inte satt in några pengar ännu. Är det någon som vet om man får ha 2 konton på samma skin inom b2b-nätverket? Jag kommer bara att spela på ett av dem och det är det här pf.nu reggade kontot.

 

EDIT:

 

Bestpoker FAQ:

 

"Can I have more than one account?

No, each player is only allowed one account. "

 

:x

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ang Bestpoker, räcker det med att sitta vid bordet och bli till delad kort för att få den eller måste jag bidra till potten varje hand? Har för mig att jag läst det någon stans men minns inte vart :roll:

 

 

 

Det räcker att du blir tilldelad kort och att potten blir 10 Euro. Då får du ett VIP poäng...

 

Tror att dettta strå längre bort i tråden 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är dåligt att dem har en bonus med 30% som man inte kan maxa ut om man saknar neteller. Jag har spelat på b2b i princip varje dag i 8 månaders tid så det där med frequent player är ju bara bullshit. Bestpoker är ett nytt skin så ingen kan ju isådana fall vara frequent. Såhär gick det för mig när jag skulle försöka få höjd cc deposit limit (med första mailet längst ner):

 

Hi,

 

Unfortunately, currently we can't raise your credit card deposit limit due to

security reasons. Kindly notice, that the maximum credit card deposit is

200EUR per day, it means that in case you want to deposit more you must

use NETeller or bank transfer as a deposit method. If you need further

assistance, please do not hesitate to contact us again!

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

Bestpoker

 

-----------[ Original Message ]------------

ID: ( 382713,383185 )

 

Hello

I think this is strange. You are a new pokerwebsite and i believe you want new

customers to get things rolling, yet still you wont allow new customers to

deposit a larger amount then 200 euro. I cant play poker on 5 tables

simultaneously with 200 euro. And a friend of mine who asked the same question

as i did got this answer from you (and he had never played on your site

before):

 

"Dear Peter,

 

Your CC deposit limit is raised to ?500 per day.

Have a good luck!!!

 

Best regards,

 

Customer Support Service"

 

////

Best regards

Simon Castro

 

 

----- Original Message -----

From:

To:

Sent: Thursday, July 28, 2005 8:44 PM

Subject: Re: Deposit limit

 

 

Hello,

 

We received your request to raise your Credit Card deposit limit.

Your deposit limit is set to default ?200 per day. To get higher deposit limit

you have to be more frequent player or to have longer history in our site.

Please notice that other good possibilities for depositing money to your Poker

account is either NETeller or Bank Transfer. There are no limits set for

depositing money!

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

Bestpoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan överföra pengar till deras Bankkonto i SEB. Om du gör överförningen före 13:00 en vardag så har du pengarna på kontot samma dag. Har gjort åtskilliga överförningar till deras bankkonto och har aldrig varit några problem. Dessutom gör de ingen som helst påslag på Euron när man sätter in till deras Bankkonto. Får alltid bra kurs både vid insättning och Uttag vilket man inte lär få om man använder Neteller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan överföra pengar till deras Bankkonto i SEB. Om du gör överförningen före 13:00 en vardag så har du pengarna på kontot samma dag. Har gjort åtskilliga överförningar till deras bankkonto och har aldrig varit några problem. Dessutom gör de ingen som helst påslag på Euron när man sätter in till deras Bankkonto. Får alltid bra kurs både vid insättning och Uttag vilket man inte lär få om man använder Neteller.

 

Måste man ha SEB?

har fsb. tänkte ta ut allt nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...