xerdoin Postad 26 Juli , 2015 Rapport Postad 26 Juli , 2015 Finns det någon svensk podcast om poker? (för nybörjare alltså) Citera
valterego Postad 26 Juli , 2015 Rapport Postad 26 Juli , 2015 Finns det någon svensk podcast om poker? (för nybörjare alltså) Man skulle nästan kunna tro att jag multiaccountat för att få säga detta. Jag tror att min Koivus podcast är den enda svenska pokerpodden i dagsläget. Det är dock ytterst tveksamt om du blir det minsta bättre som pokerspelare av att lyssna på den. Citera
suitedaces Postad 9 Augusti , 2015 Rapport Postad 9 Augusti , 2015 Man skulle nästan kunna tro att jag multiaccountat för att få säga detta. Jag tror att min Koivus podcast är den enda svenska pokerpodden i dagsläget. Det är dock ytterst tveksamt om du blir det minsta bättre som pokerspelare av att lyssna på den. De flesta avsnitt verkar handla mest om pokerkulturen och nästan inget om själva spelet (teori, handhistoriker från er, etc)? Citera
bjoelle Postad 9 Augusti , 2015 Rapport Postad 9 Augusti , 2015 Tror du ska vara glad för att dom inte gör det. Förutsatt att du hade velat ha det för att lära dig. Sagt med kärlek kära Valterego och Koivu. Citera
valterego Postad 10 Augusti , 2015 Rapport Postad 10 Augusti , 2015 Tror du ska vara glad för att dom inte gör det. Förutsatt att du hade velat ha det för att lära dig. Var det inte exakt det jag sa? Sagt med kärlek kära Valterego och Koivu. I know De flesta avsnitt verkar handla mest om pokerkulturen och nästan inget om själva spelet (teori, handhistoriker från er, etc)? Du kan nog byta ut "De flesta" mot "Alla" Citera
Recommended Posts