xerdoin Postad 24 Juli , 2015 Rapport Postad 24 Juli , 2015 Tjenare! Jag har fått ett stort intresse för texas holdem, tycker det är sjukligt roligt! Tyvärr så är jag värdelös på det, satte in 300 kr och förvandlade dem till 800 på mindre än en timme, sedan förlorade jag allt för jag är dum i huvet :') Jag har tittat på lite youtubevideos och så men är inte alls medveten om vad jag gör egentligen, det enda jag vet är att folda mer än vad man bettar osv... Finns det någon snäll människa på detta forum som kan hänvisa mig till några sidor/filmer osv så att jag kan bli bättre på poker? Drömmen just nu är att kunna tjäna lite fickpengar på poker... Tackar på förhand! Citera
Soni Postad 24 Juli , 2015 Rapport Postad 24 Juli , 2015 deucescracked.com är grymt. Med en 7 dagars free trial dessutom. Och spela mer Citera
gorillai Postad 25 Juli , 2015 Rapport Postad 25 Juli , 2015 Spela mycket, skotta mycket och tänk mycket på poker. Citera
Recommended Posts