Kricka Postad 26 Juli , 2005 Rapport Share Postad 26 Juli , 2005 Du är förstås medveten om att din bankrulle är de pengar du har avsatta för poker. Om du har dem på en sajt eller på banken har ingen betydelse, är du beredd att spela poker för pengarna så tillhör de din bankrulle. Så har jag aldrig tänkt.. Dags att gå upp några nivåer då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 26 Juli , 2005 Rapport Share Postad 26 Juli , 2005 Räcker tyvärr inte bara att ha bankrullen, men ska vara vinnade också! Vad är det för kravfylld värld vi lever i? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirEklund Postad 26 Juli , 2005 Rapport Share Postad 26 Juli , 2005 Räcker tyvärr inte bara att ha bankrullen, men ska vara vinnade också! Vad är det för kravfylld värld vi lever i? Åh jag som kör mörkpoker med vilda västern regler med fetaste rullen. Blir svårt för de med mindre rulle att bräcka mig då blir jag ju en vinnande spelare bara genom att ha en stor bankrulle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shiva Postad 26 Juli , 2005 Rapport Share Postad 26 Juli , 2005 över 250 dollar timmen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts