Svardhagen Postad 10 Maj , 2015 Rapport Postad 10 Maj , 2015 Är det något lösen till 888 WSOP ikväll? Citera
valterego Postad 10 Maj , 2015 Rapport Postad 10 Maj , 2015 Är det något lösen till 888 WSOP ikväll? Nej. du måste ha startat kontot via Poker.ses eller pokerforum.nus länkar för att få lira. Citera
valterego Postad 10 Maj , 2015 Rapport Postad 10 Maj , 2015 Måste jag taggas för att jag ska hitta turneringen? Kan inte hitta turneringen ikväll så därför jag undrar. Har mig veterligt aldrig haft konto på 888poker och har använt länken på startsidan i den här tråden så borde ju få spela. Mitt nick är "TrustingMe" om det nu skulle vara till hjälp. Nä. Gå in på restriced under turneringar och leta. ID är 68585081 Citera
Fredde Postad 10 Maj , 2015 Rapport Postad 10 Maj , 2015 Nä. Gå in på restriced under turneringar och leta. ID är 68585081 Märkligt testade att söka på den ID som du gav och hittade inte turneringen innan jag skrev meddelandet men nu hittar jag den. Gick bra att registrera mig (avregistrerade mig dock tills vidare utifall att jag glömmer bort turneringen). Tack för hjälpen! Citera
valterego Postad 10 Maj , 2015 Rapport Postad 10 Maj , 2015 Märkligt testade att söka på den ID som du gav och hittade inte turneringen innan jag skrev meddelandet men nu hittar jag den. Gick bra att registrera mig (avregistrerade mig dock tills vidare utifall att jag glömmer bort turneringen). Tack för hjälpen! De nada. vi ses vid borden ikväll Citera
Shade11 Postad 10 Maj , 2015 Rapport Postad 10 Maj , 2015 Nej. du måste ha startat kontot via Poker.ses eller pokerforum.nus länkar för att få lira. Jag öppnade konto på 888 vid att klicka på länken, men mitt konto är inte taggad rätt... Enligt 888 finns det ingen affiliate registrerat på mitt konto, och 888 supporten kan/vill inte hjälpa. Fick svar från dom i går om att ni på Poker.se hade möjlighet för att fixa det åt mig.. Men man får ju inget svar från er... Får väl fortsätta med att spela 888's egna WSOP step turneringar istället.. Citera
Svardhagen Postad 10 Maj , 2015 Rapport Postad 10 Maj , 2015 Inväntar också svar för att få vara med.. //Svardhagen Citera
Supertequila Postad 10 Maj , 2015 Rapport Postad 10 Maj , 2015 Vilka är på för ikväll? På, fisk. Citera
Ripentrction Postad 10 Maj , 2015 Rapport Postad 10 Maj , 2015 Vilka är på för ikväll? registreringslänken funkar inte som sagt, och är inte säker på om jag har/haft konto där heller... hade gärna spelat! Citera
Partneransvarig Postad 10 Maj , 2015 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2015 registreringslänken funkar inte som sagt, och är inte säker på om jag har/haft konto där heller... hade gärna spelat! Testa i en annan webläsare. Det har strulat i en del läsare. Har skickat de nick vidare som PM:at mig, samt Shade11:s. Vi återkommer med feedback, men lär inte hinna till kvällens turnering. Citera
Antisk Postad 10 Maj , 2015 Rapport Postad 10 Maj , 2015 Går det att lösa på något sätt om man redan har ett 888-konto? Tror inte att det är kopplat till någon affe. PM'ade 'partneransvarig' och har skummat igenom tråden här utan att ha blivit särskilt mycket klokare Citera
Partneransvarig Postad 10 Maj , 2015 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2015 Går det att lösa på något sätt om man redan har ett 888-konto? Tror inte att det är kopplat till någon affe. PM'ade 'partneransvarig' och har skummat igenom tråden här utan att ha blivit särskilt mycket klokare Hej! Har även skickat ditt namn vidare. Inte fått nåt svar än, ska ligga på dem! Citera
Ripentrction Postad 10 Maj , 2015 Rapport Postad 10 Maj , 2015 Testa i en annan webläsare. Det har strulat i en del läsare. Har skickat de nick vidare som PM:at mig, samt Shade11:s. Vi återkommer med feedback, men lär inte hinna till kvällens turnering. tack för svar, hur tag jag lättast reda på om jag redan har ett konto så det inte blir nåt strul med det? eller kommer det märkas automatiskt om jag försöker göra ett konto till från samma mail? Citera
Partneransvarig Postad 10 Maj , 2015 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2015 tack för svar, hur tag jag lättast reda på om jag redan har ett konto så det inte blir nåt strul med det? eller kommer det märkas automatiskt om jag försöker göra ett konto till från samma mail? Hej, Det vågar jag inte svara på, men det låter osannolikt att det skulle gå att regga ännu ett konto på samma uppgifter om du redan har ett. Citera
Johnnyrauk Postad 10 Maj , 2015 Rapport Postad 10 Maj , 2015 Tjena, Skulle partneransvarig även vilja kolla upp om de går att tagga mig (johnnyrauk). Reggade konto på 888 för ett par månader sedan utan någon annan affiliate vad jag vet. Tack! Citera
Partneransvarig Postad 11 Maj , 2015 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2015 Vi gratulerar jizz_wizz till den tredje platsen i finalen! Citera
Johnnyrauk Postad 12 Maj , 2015 Rapport Postad 12 Maj , 2015 Tjena, Skulle partneransvarig även vilja kolla upp om de går att tagga mig (johnnyrauk). Reggade konto på 888 för ett par månader sedan utan någon annan affiliate vad jag vet. Tack! Any luck med detta? Citera
Partneransvarig Postad 14 Maj , 2015 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2015 Ikväll spelas den fjärde turneringen där det ligger en eftertraktad plats till den exklusiva frirullefinalen den 16 juni. Ett paket till WSOP main event värt drygt 110 000 kronor ($13 000) står på spel. Lycka till. Citera
Partneransvarig Postad 14 Maj , 2015 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2015 Any luck med detta? Vi väntar på svar och kommer skicka dig PM asap Citera
Partneransvarig Postad 14 Maj , 2015 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2015 Hej, tyvärr är du inte taggad till oss. Mvh Partneransvarig Any luck med detta? Citera
byling Postad 14 Maj , 2015 Rapport Postad 14 Maj , 2015 Dom har inte hört av sej ang min status ? FarbrorLenin Citera
Partneransvarig Postad 14 Maj , 2015 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2015 Pratade precis med 888 och tyvärr är du inte taggad till oss. Mvh Partneransvarig Dom har inte hört av sej ang min status ?FarbrorLenin Citera
Recommended Posts