Thomas73 Postad 22 April , 2015 Rapport Share Postad 22 April , 2015 Total novis på detta men provar bara för att se om det funkar i stugorna. Korvturre på SvS sänds nu live eller med liiiiten fördröjning. http://www.twitch.tv/figge73 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 22 April , 2015 Rapport Share Postad 22 April , 2015 Snyggt, vinn turren så är det perfekt premiär. Musiksmaken lär du se över en del dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thomas73 Postad 22 April , 2015 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2015 Bra start på sändningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FatFrank Postad 22 April , 2015 Rapport Share Postad 22 April , 2015 BRA JOBB! Njöt av varje sek!! Så jävla skön du e figge! När e nässsta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 23 April , 2015 Rapport Share Postad 23 April , 2015 Bra initiativ, och plus för utförandet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thomas73 Postad 23 April , 2015 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2015 Provar några turrar ikväll igen från kl 18. Kul några gillade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daxxar Postad 23 April , 2015 Rapport Share Postad 23 April , 2015 Tjena! Kollade under fliken tidigare sändningar men det fanns inget där. Tror de ska finnas en inställning som gör att dina tidigare sändningar kan ses igen som repris. Har själv aldrig streamat via twitch så jag vet inte hur de funkar men de vore nice om du kunde aktivera det så man kan titta efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erille Postad 23 April , 2015 Rapport Share Postad 23 April , 2015 När börjar du? Jag vill kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thomas73 Postad 23 April , 2015 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2015 Håller på och försöker rodda igång det. Fortfarande helt ny på detta så håll ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erille Postad 23 April , 2015 Rapport Share Postad 23 April , 2015 Vad ligger inköpet på och vad är det för turre? Jag missade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thomas73 Postad 23 April , 2015 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2015 Denna är After Work på SvS. 198kr. Kan bara visa ett bord åt gången än så länge men lirar såklart flera samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thomas73 Postad 26 April , 2015 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2015 Kör söndagsgrinden live ikväll. Nu ska jag inte spamma mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 4 September , 2015 Rapport Share Postad 4 September , 2015 Total novis på detta men provar bara för att se om det funkar i stugorna. Korvturre på SvS sänds nu live eller med liiiiten fördröjning. http://www.twitch.tv/figge73 Ska du inte börja streama igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thomas73 Postad 4 September , 2015 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2015 Håller som bäst på med en flytt till Malta. I dagsläget har jag bara en laptop på plats och behöver en extern skärm för att kunna sända. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts