tikhal Postad 24 Juli , 2005 Rapport Share Postad 24 Juli , 2005 Har inte sett något om denna site här, antagligen ett skin av något, tonvis med tomtiga britter och ganska ok bouns. http://Http://www.worldpokerarena.com * Pill till SAJT-tråd - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oracas Postad 26 Juli , 2005 Rapport Share Postad 26 Juli , 2005 tycker den är riktigt skön att spela på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 26 Juli , 2005 Rapport Share Postad 26 Juli , 2005 Stämmer att det är ett skin, "Powered by Victor Chandler" står nere i hörnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tikhal Postad 28 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2005 Jag har glömt bort hur man bluffar. folk callar 4x pottbett på hålstegsdrag. Mitt bankkonto är i himmelriket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yukisuke Postad 28 Juli , 2005 Rapport Share Postad 28 Juli , 2005 Stämmer att det är ett skin, "Powered by Victor Chandler" står nere i hörnet. Då är det samma som Doyle's Room va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tikhal Postad 28 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2005 Sjukt tomtigt, en raise med 10 bb callas glatt av 4-5 vid bordet. Lätt att bli utdragen. Jag tror det räcker att allina TT-AA för att gå plus. Alltid en eller 2 som callar med junk. Rekordet är 4 callers på preflop allin. en hade JJ, godkänt, en hade 22 och en T9s. sjukt. jag vann iaf. 4 inköp rikare på en sekund. Dubbelt pottbet med floppad nötflush får syn. Jag ska göra ett världsrekordförsök med hur många gånger pott de callar. Återkommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrPink Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Jepp, samma som Doyles Room o även Victor Chandler då. Tycker den är helt ok, väldigt mkt tomtar som sagt, men en snabb sajt ( för det mesta ) vilket jag gillar, nu är jag ju i o f sig partisk eftersom en polare till mig "driver" sajten. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fred_J Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Fan, ni får ta och lugna ner er lite... ni skrämmer bort tomtarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mannen Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 hur pass svåra är dom där action pointsen att få? Hittar ingen bra info om det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpaderKing Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2005 Dessutom är det skattefritt för oss nordbor: "World Poker Arena is licensed by the Government of Gibraltar." Good! Jag ska ladda ner klienten lite senare ikväll. Tar dom Neteller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfgais Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 hur får man bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Hur skapar man ett Real money account. JAg har ett account o har loggat in på det men det verkar bara va för playmoney än så länge så nu måste man creata ett realmoney account men efter att ha skrivit in alla sina uppgifter så står det bara processing i 5 min o inget händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 Någon som vet hur lätt det är att få dom där actionpoängen, är lite sugen på några grejor i deras shop... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tw3R Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 Äre nå folk här som lirar på WPA? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
moffeS Postad 27 Februari , 2006 Rapport Share Postad 27 Februari , 2006 Jag lirar på WPA, det är sjukt fiskigt som de andra säger. Deras bonusar är lätta att cleara och såfort de är klara så sätts de in på kontot utan att man ska skicka iväg ett mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D_ Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 Jag lirar med på WPA.Helt ok site fast nu på senare tid har den blivit Väldigt nice... De byter tydligen sin image i samband med att Tribeca försvinner..står att det ska ske i slutet av månaden...spännande Ska försöka kvala till turneringen i London....mkt treeeeevligt att man får några nummer gratis av First Poker magazine =) förresten spelar bara cash game på wpa...de e grymt mkt action....deras turneringar har ingen bra struktur alls...rena bingon på tribeca...inget deep stack precis... GL all Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hampus90 Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Wpa är helschysst, massa dåliga spelare och dessutom bra support!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svetsarn Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Ingen som kan svara på frågan om hur man får actionpionts...finns ingen info på hemsidan...verkar ju inte för seriöst...massa levlar och annat schysst men inte ett knysst om hur man når dit???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zam67 Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Spelar mest på 24h och en del på Sv sp, men ska nu vidga mina vyer. Var ett tag inne på att testa Everest, men det verkar mest vara strul där. tycker att Wpa ser ut som ett vettigt alternativ om det nu stämmer med bra support, gott om fisk och skattefritt. Några frågor innan jag bestämmer mig: - Jag antar att det fungerar med Neteller, men jag frågar ändå? - Hur fungerar cash-out? Någon som testat? - Behövs någon bonuskod? Tack för era snabba svar See ya! - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Kollade också lite på sidan, hittar inte heller nån tabell för hur man får poäng. Kan man handla i shoppen för poängen som man får genom bonusen? Alltså 40,000st, och går det samtidigt att få cashback? Men framför allt hur får man poängen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
a.k.a Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 http://banner.worldpokerarena.com/cgi-bin/SetupPoker.exe Deras download länk fungerar inte, nån som har en alternativ lr tom. vad som kanske kan vara fel med länken ifråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts