SebastianJ_ Postad 21 Mars , 2015 Rapport Postad 21 Mars , 2015 Är trött på att grinda hemifrån och vill testa på att grinda på ett kontor med likasinnade. Tror att det hade varit skönt med att kunna komma till en plats vart du bara har fokus på spelet. Och även kunna dela tankar är en fördel. Jag spelar Texas NL HU, SH och slänger in en mindre volym av tuneringar. Jag söker ngn/några att dela kontor med i Luleå. Och om det redan finns ett kontor i Luleå är jag mycket intresserad av en plats där. Mvh Citera
Magnifikt Postad 21 Mars , 2015 Rapport Postad 21 Mars , 2015 Är trött på att grinda hemifrån och vill testa på att grinda på ett kontor med likasinnade. Tror att det hade varit skönt med att kunna komma till en plats vart du bara har fokus på spelet. Och även kunna dela tankar är en fördel. Jag spelar Texas NL HU, SH och slänger in en mindre volym av tuneringar. Jag söker ngn/några att dela kontor med i Luleå. Och om det redan finns ett kontor i Luleå är jag mycket intresserad av en plats där. Mvh Pm info sends Citera
Recommended Posts