Simdalen Postad 17 Mars , 2015 Rapport Postad 17 Mars , 2015 Satt framför geordie shore och såg en rolig sattelit till en 1100 pund turnering den 12 april När jag vann den så visste jag inte att man inte kunde ta ut inköpet i tdollar Finns det nåt sätt att lösa detta på? För jag har verkligen inte tid att åka till den där västra ön i veckor Citera
Iddow Postad 17 Mars , 2015 Rapport Postad 17 Mars , 2015 Satt framför geordie shore och såg en rolig sattelit till en 1100 pund turnering den 12 april När jag vann den så visste jag inte att man inte kunde ta ut inköpet i tdollar Finns det nåt sätt att lösa detta på? För jag har verkligen inte tid att åka till den där västra ön i veckor Skriv till supporten! Citera
Simdalen Postad 17 Mars , 2015 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2015 jag testar detta och hoppas på det bästa tack Citera
Iddow Postad 17 Mars , 2015 Rapport Postad 17 Mars , 2015 jag testar detta och hoppas på det bästatack Har du fått något svar? Citera
Simdalen Postad 14 April , 2015 Författare Rapport Postad 14 April , 2015 väldigt sent svar Men imorgon bär det av till Nottingham och UKIPT FINGERS CROSSED Citera
Recommended Posts