MP Postad 14 December , 2005 Rapport Share Postad 14 December , 2005 Jättebra! Fast dom får gärna sänka nivåerna lite så man får mer än 5€ i månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 14 December , 2005 Rapport Share Postad 14 December , 2005 ser inget på deras hemsida. Länk tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skanemack Postad 14 December , 2005 Rapport Share Postad 14 December , 2005 Kolla här så länge http://www.bestpoker.com/main.aspx?ID=3a525acb-4da1-4969-a560-8b66ad2d971d& ASGRYMT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dostojevski Postad 14 December , 2005 Rapport Share Postad 14 December , 2005 yes d går och nej ingen avgift Går det att ta ut pengar mer än en gång i månaden utan att man tar 10 euro i avgift, som exempelvis 24hpoker gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 14 December , 2005 Rapport Share Postad 14 December , 2005 yes d går och nej ingen avgift Går det att ta ut pengar mer än en gång i månaden utan att man tar 10 euro i avgift, som exempelvis 24hpoker gör? Nja, du kan betala uttaget med VIP poäng, tror det går på 800 VIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 15 December , 2005 Rapport Share Postad 15 December , 2005 Blev det ingen shop att handla i eller? Jag hade ju hoppats på nåt snyggt nu när jag knatat förbi 5000gränsen! Eftersom jag jobbar lite för mycket så kan jag aldrig skrapa ihop mer än 1500vip/mån... om jag inte säger upp bekantskapen med mina polers. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danne3 Postad 15 December , 2005 Rapport Share Postad 15 December , 2005 shoppen kommer, men tyävrr så dröjer det lite. Förhoppningsvis är den uppe i Januari. Maila BestPoker och fråga vad du kan få redan nu för dina vip poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aikman Postad 15 December , 2005 Rapport Share Postad 15 December , 2005 Är rake utbetalningen automatisk eller måste man maila och claima den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danne3 Postad 15 December , 2005 Rapport Share Postad 15 December , 2005 den är automatisk och du får den första dagen i varje månad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
supah Postad 16 December , 2005 Rapport Share Postad 16 December , 2005 Jag satte in 200€ med visa kort och måste därför ta ut 200 till mitt kort innan jag kan överföra resten till neteller. Men när jag väljer utbetalning till visa så står det typ' kontrollera att dina kortuppgifter stämmer'. Problemet är att jag inte kan hitta dom någonstans ? Är det skitsamma eller måste jag fixa det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 Njaeee! We are going to have a VIP shop, it will be up and running in the end of January. The VIP-shop will contains Bestpoker.com clothing and different pokerstuff such as chips etc. Because Bestpoker.com now have a VIP cahBack bonus system we will not have weekends etc in the shop. Inte så sugen på en t-shirt o lite pokermarker! Trist att jag skulle vara sent ute me mina 5000vippisar /J Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 Bestpoker.com kommer att i januari/februari lansera sin nya sajt som kommer att innehålla VIP-shop samt en auktionsdel där man kan utnyttja sina VIP-poäng till mer än bara inköp på online-turneringar. Denna nya VIP-shop och auktionsdel kommer innehålla något för alla! Vi hälsar er välkomna till oss! /Bestpoker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danne3 Postad 19 December , 2005 Rapport Share Postad 19 December , 2005 JohnH - du kommer defintivt ha användning för dina VIP, vänta bara o se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skanemack Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 VIP-shopen kommer bli grym. Massor med coola grejer att köpa. Enligt mitt "insider-tips"har jag förstått att man även kan köpa in sig till stora turneringar i framtiden med sina VIP poäng. Nice!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 13 Januari , 2006 Rapport Share Postad 13 Januari , 2006 Halloj! Jag har installerat om datorn och behöver installera Bestpokers klient. Är det någon som laddat ner Bestpokers klient och har den exe-filen liggande på sin dator? Länken på deras hemsida fungerar nämligen inte för tillfället. Maila till depechmode10@hotmail.com om ni har filen så skickar jag över ett par euro som tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 13 Januari , 2006 Rapport Share Postad 13 Januari , 2006 VIP-shopen kommer bli grym. Massor med coola grejer att köpa. Enligt mitt "insider-tips"har jag förstått att man även kan köpa in sig till stora turneringar i framtiden med sina VIP poäng. Nice!!! Men snälla. Du har 3 inlägg på forumet, samtliga behandlar hur asgrymt bra bestpoker är. Gå och spamma nån annanstans vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danne3 Postad 14 Januari , 2006 Rapport Share Postad 14 Januari , 2006 hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wmaster Postad 15 Januari , 2006 Rapport Share Postad 15 Januari , 2006 Gäller pokerforums erbjudande fortfarande? Bonuskod: pokerforum140 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 Yes, den fungerar fortfarande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Ny BestPokertråd hittar du här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts