Gå till innehåll

SAJT: BestPoker.com


db_brante

Recommended Posts

hej hej

 

Signade mig på BestPoker idag från pokerforum.nu. Men jag har lite strul med klienten hittils (vad är det som skulle vara så bra med B2B:s klienter?).

 

Det stora problemet är att klienten visar mina förlorande händer aoutomatiskt fast jag har "muck losing hands" ikryssad :?

 

Det andra problemet (kanske inget problem men irriterande iaf) är att dom inte tar bort raken från där det står potstorlek, så potten är mindre än det står. Men man kan hålla musen över den och se den exakta summan, men det borde man väll inte behöva göra? Sen så avrundas alla spelares summa euro som dom har vid bordet till närmsta heltal, här kan man också hålla musen över spelaren (och sig själv) så att man ser den exakta summan. Men det är ju onödigt jobbigt. Ska det vara så här? Fruktansvärt korkat om det är så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 444
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hej hej

 

Signade mig på BestPoker idag från pokerforum.nu. Men jag har lite strul med klienten hittils (vad är det som skulle vara så bra med B2B:s klienter?).

 

Det stora problemet är att klienten visar mina förlorande händer aoutomatiskt fast jag har "muck losing hands" ikryssad :?

 

Det andra problemet (kanske inget problem men irriterande iaf) är att dom inte tar bort raken från där det står potstorlek, så potten är mindre än det står. Men man kan hålla musen över den och se den exakta summan, men det borde man väll inte behöva göra? Sen så avrundas alla spelares summa euro som dom har vid bordet till närmsta heltal, här kan man också hålla musen över spelaren (och sig själv) så att man ser den exakta summan. Men det är ju onödigt jobbigt. Ska det vara så här? Fruktansvärt korkat om det är så.

 

någon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det måste minst ligga 0.3EUR i rake för att man ska få 1 VIP.

 

:club::diamond::heart::spade:

 

Fel, det måste ligga mer än 0.3EUR i rake för att man ska få 1 VIP

 

På vilka bord kommer raken upp över 0.3EUR? Tänkte försöka lira in bonusen men spelar endast $50NL.

 

Finns det 10-bord på Bestpoker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det måste minst ligga 0.3EUR i rake för att man ska få 1 VIP.

 

:club::diamond::heart::spade:

 

Fel, det måste ligga mer än 0.3EUR i rake för att man ska få 1 VIP

 

På vilka bord kommer raken upp över 0.3EUR? Tänkte försöka lira in bonusen men spelar endast $50NL.

 

Finns det 10-bord på Bestpoker?

 

€50NL bord ska inte vara några större problem att cleara bonusen på, du får en VIP när potten blir större än €7.

 

Bara på FL finns 10-bord. På NL är det 6- eller 8-bord som gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det måste minst ligga 0.3EUR i rake för att man ska få 1 VIP.

 

:club::diamond::heart::spade:

 

Fel, det måste ligga mer än 0.3EUR i rake för att man ska få 1 VIP

 

På vilka bord kommer raken upp över 0.3EUR? Tänkte försöka lira in bonusen men spelar endast $50NL.

 

Finns det 10-bord på Bestpoker?

 

€50NL bord ska inte vara några större problem att cleara bonusen på, du får en VIP när potten blir större än €7.

 

Bara på FL finns 10-bord. På NL är det 6- eller 8-bord som gäller.

 

Tycker själv att det tar för lång tid att ta en bonus på 50NL om potten måste upp i €7. Kanske var 5-6e pott som kommer upp i sådana summor.

 

Fattar inte varför de ska envisas med att inte ha 10-bord heller, nä blir nog inget Bestpoker för min del.

 

Tack för svaren Ekenstar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag signade upp på Bestpoker med pokerforum50 koden den 29juli och satte in 400€ vid samma tillfälle. Sen spelade jag inte poker på länge och först nu i dagarna samlade jag ihop de 200VIP (har egentligen skramlat ihop 360VIP) som var kravet för 120€ bonusen. Jag antar att det försvårar det hela men jag vet att när jag signade upp för denna bonus så stod det att det inte fanns något utgångsdatum.

Nedan kan ni se det mail jag skickade till Bestpoker support, och det svar jag fick:

 

 

"Hi there

 

I signed up to your site long ago, on the 29th of July to be exact. I used a

signup offer that Pokerforum.nu was running at the time. I think the signup-code was pokerforum50. Anyways, it was 120€ and the requirement was 200VIP. I'm not sure if I'm supposed to do something else now, but I've collected well over 200VIP and would like the bonus credited to my account.

 

Regards Oskar"

 

 

"Hi,

 

Please note that there was no code attached to your deposit and

unfortunately it cannot be added now, because the offer has expired.

 

We apologize for the inconvenience.

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

Bestpoker"

 

 

Vad menar de med "no code attached to your deposit"? Jag är helt säker på att jag gjorde rätt när jag signade upp och använde pokerforum50 vid signup. Vid deposit kunde man inte använda koden men det var inte nödvändigt vad jag förstod. Är det någon som kan hjälpa mig med hur jag ska gå vidare med detta? Vill inte gärna gå miste om 120€.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...