mrGrohl Postad 15 Januari , 2015 Rapport Postad 15 Januari , 2015 Hej! Jag är en fd grinder som skulle vilja dra igång ett regelbundet (1-2 ggr/månad) homegame i Växjö. Jag saknar inte grinden men saknar tjötet, ölen och whiskeyn runt pokerbordet med nya och gamla vänner. Fokuset i spelet vill jag inte ska ligga på insatserna utan på att ha trevliga kvällar. Jag har tillgång till en bra lokal på Teleborg för ändamålet. Jag saknar dock tillräckligt med marker för ett djupare cashgame, men det har förhoppningsvis någon annan intresserad tillgång till. Jag spelar helst 1/2kr eller 2/4kr PLO eller Dealers Choice men viker mig självklart om majoriteten vill något annat. Så skriv i tråden alla som tycker det vore roligt att lära känna nya människor och slaska lite utan att bli utfattig. Deltagare (adda loves_pappa @skype): mrGrohl Pkr_Falk easylife cabriolet ZelbiuZ V Svensson jimenez Citera
Pkr_Falk Postad 15 Januari , 2015 Rapport Postad 15 Januari , 2015 Hej! Jag är en fd grinder som skulle vilja dra igång ett regelbundet (1-2 ggr/månad) homegame i Växjö. Jag saknar inte grinden men saknar tjötet, ölen och whiskeyn runt pokerbordet med nya och gamla vänner. Fokuset i spelet vill jag inte ska ligga på insatserna utan på att ha trevliga kvällar. Jag har tillgång till en bra lokal på Teleborg för ändamålet. Jag saknar dock tillräckligt med marker för ett djupare cashgame, men det har förhoppningsvis någon annan intresserad tillgång till. Jag spelar helst 1/2kr eller 2/4kr PLO eller Dealers Choice men viker mig självklart om majoriteten vill något annat. Så skriv i tråden alla som tycker det vore roligt att lära känna nya människor och slaska lite utan att bli utfattig. Jag är game! Citera
easylife Postad 15 Januari , 2015 Rapport Postad 15 Januari , 2015 (redigerade) r Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera
cabriolet Postad 15 Januari , 2015 Rapport Postad 15 Januari , 2015 Hej! Tycker det låter som en jättekul idé. Stakesen låter lagom då jag gillar fokuset på att det ska va kul i första hand. Kan tänka mig att lira texas, PLO och crazy pineapple, DC kanske är mest rättvist (med de spel folk kan tänka sig)men kan man ju om det blir av avgöra från gång till gång? Jag har gott om marker så det är inga problem. Är nog ganska lagom med två gånger i månaden, för egen del kan jag inte samma veckodag varje vecka då jag jobbar oregelbundna tider men förhoppningsvis kan man vara med iallafall en gång per månad. Citera
minibiff Postad 15 Januari , 2015 Rapport Postad 15 Januari , 2015 Jag är game! Syn... du spelar väl inget annat än punto banco live.. Citera
diazo Postad 16 Januari , 2015 Rapport Postad 16 Januari , 2015 haha, easylife och falken i korvstakesgames, heeelvete va de kommer slaskas <3 charmigt när ett inköp motsvarar en 3b och sen live med alkohol på de, rekar microspelarna att åka o hämta slaskpengar och ta en pils med 2 legender. mvh facit. Citera
mrGrohl Postad 16 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2015 haha, easylife och falken i korvstakesgames, heeelvete va de kommer slaskas <3 charmigt när ett inköp motsvarar en 3b och sen live med alkohol på de, rekar microspelarna att åka o hämta slaskpengar och ta en pils med 2 legender. mvh facit. Cool! Då blir det inget problem att få in raken på 20kr/person för hyra av lokalen. Citera
mrGrohl Postad 18 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2015 Vi kan väl försöka få med en spelare till sen bokar vi ett datum? Min bekantskapskrets består tydligen bara av NLH-fiskar... Adda loves_pappa på skype så styr vi upp det tillsammans. Citera
cabriolet Postad 20 Januari , 2015 Rapport Postad 20 Januari , 2015 ska kolla runt lite så kanske jag kan fixa en eller ett par till. Citera
cabriolet Postad 20 Januari , 2015 Rapport Postad 20 Januari , 2015 Vi kan väl försöka få med en spelare till sen bokar vi ett datum? Min bekantskapskrets består tydligen bara av NLH-fiskar... Adda loves_pappa på skype så styr vi upp det tillsammans. Finns ingen med det skypenamnet? Citera
mrGrohl Postad 20 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2015 Finns ingen med det skypenamnet? Jodå, andra har addat. Funkar det fortfarande inte så skicka mig ditt via pm så addar jag dig? Citera
jimenez Postad 20 Januari , 2015 Rapport Postad 20 Januari , 2015 Jag befinner mig också i trakterna titt som tätt och hade vart intresserad av lite öl och slask i glada vänners lag Citera
mrGrohl Postad 20 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2015 Jag befinner mig också i trakterna titt som tätt och hade vart intresserad av lite öl och slask i glada vänners lag Kul! Adda mig på skype. Citera
cabriolet Postad 20 Januari , 2015 Rapport Postad 20 Januari , 2015 Så konstigt, funkar fortfarande inte..Ok men adda Magnus Hultgren då Citera
mrGrohl Postad 20 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2015 Så konstigt, funkar fortfarande inte..Ok men adda Magnus Hultgren då Fixat! Citera
ZelbiuZ Postad 21 Januari , 2015 Rapport Postad 21 Januari , 2015 Har inte skype... Kan du vara snäll och maila mig på zelbiuz@hotmail.com när ni har bestämt Tack! Citera
mrGrohl Postad 21 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2015 Har inte skype...Kan du vara snäll och maila mig på zelbiuz@hotmail.com när ni har bestämt Tack! Ja jo det kan jag väl... eller kan du med några enkla tangenttryck kostnadsfritt installera skype på din dator, tablet eller smartphone. Citera
mrGrohl Postad 29 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2015 Imorgon kör vi första homegamet. Det finns fortfarande någon stol kvar. Vill du vara med så adda loves_pappa @ skype. Citera
mrGrohl Postad 1 Juni , 2015 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2015 Vi har hittills kört fyra st lyckade homegames med många garv och öl. Gruppen behöver dock fler sköna gubbar/gummor. Adda mig på skype (loves_pappa) eller pm. Citera
mrGrohl Postad 6 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2015 Bump! Går ett rykte om att J Hellman bor ett halvt stenkast från vår "pokerlokal". Gillar han öl och poker tro? Citera
Denco Postad 6 Oktober , 2015 Rapport Postad 6 Oktober , 2015 Bump!Går ett rykte om att J Hellman bor ett halvt stenkast från vår "pokerlokal". Gillar han öl och poker tro? Är det något drag i växjö poker mässigt eller? flyttar dit om en vecka nämligen Citera
mrGrohl Postad 6 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2015 Är det något drag i växjö poker mässigt eller? flyttar dit om en vecka nämligen Nix, men några envisa fiskar finns. Häng med en kväll så får du se Citera
Denco Postad 6 Oktober , 2015 Rapport Postad 6 Oktober , 2015 Nix, men några envisa fiskar finns.Häng med en kväll så får du se Vart lirar ni ? vad för spel/stakes? Citera
mrGrohl Postad 6 Oktober , 2015 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2015 Vart lirar ni ? vad för spel/stakes? Vi håller till på Teleborg i en hyrd lokal oftast. För att alla ska ha råd och pengarna ska vara sekundärt spelar vi DC 1/2kr. Men har aldrig spelat något annat än PLO, NLTH eller Crazy pineapple. Citera
Recommended Posts